AXA Verzekeringen

Eerste GOODLIFE®-jaarverslagen via intermediair naar klant

11 maart 2003

De meeste Nederlanders hebben de belastingdiskette alweer binnengekregen. En precies op tijd heeft AXA voor zijn GOODLIFE-relaties het Persoonlijk Jaarverslag gereed. Zo kon Damave Financieel Adviescentrum in Haarlem hun klanten met een GOODLIFE-arrangement verblijden met de eerste Persoonlijk Jaarverslagen.

Het Persoonlijk Jaarverslag vormt een belangrijk onderdeel van AXA's GOODLIFE®. Paul Groenewoud (Directeur) en Wouter van Leusen (Pensioenadviseur) van Damave:"De klant krijgt een duidelijk overzicht en inzicht in zijn vermogen; een winst- en verliesrekening waarvan de gegevens zo kunnen worden overgenomen in de belastingaangifte. AXA stelt het overzicht samen, maar we overhandigen het Persoonlijk Jaarverslag zelf aan onze relaties. Daarmee hebben wij als adviseurs een ideaal aanknopingspunt om met de klant nog eens door te nemen of de uitgangssituatie nog ongewijzigd is en of het samengestelde arrangement nog steeds op koers ligt voor het behalen van de gewenste situatie."

Aan het begin van elk jaar ontvangt de klant een overzicht dat een compleet beeld geeft van zijn totale vermogenssituatie. Alle producten (verzekeringen, en beleggingen van zowel AXA als van andere aanbieders) zijn beknopt en overzichtelijk samengevoegd met opties voor persoonlijke toevoegingen. Transparantie staat voorop: een duidelijke waardebepaling, totale risicoafdekking en inzicht in de kosten. Het Persoonlijk Jaarverslag geeft een overzicht van: De in het arrangement opgenomen informatie over de huidige en gewenste inkomenssituatie.
De reeds (ook niet bij AXA ondergebrachte) bestaande financiële regelingen.
De in het arrangement opgenomen polissen en rekeningen van AXA met hun verwachte waarde.
Het verschil op de verslagdatum (31-12) tussen wens en realisatie.

Groenewoud en Van Leusen: "Omdat het Persoonlijk Jaarverslag een document is van hoge kwaliteit en bovendien ieder jaar wordt samengesteld, kunnen we de relatie met de klant verder versterken. Via GOODLIFE® kunnen we de klant iets extra's leveren en dat wordt gewaardeerd."

Eerste GOODLIFE®-jaarverslagen via intermediair naar klant FOTO (vlnr): Frank Overmars (accountmanager AXA), Paul Groenewoud (Damave) en Wouter van Leusen (Damave).

Zoekwoorden:

Deel: ' Eerste GOODLIFE®-jaarverslagen via intermediair naar klant '




Lees ook