Eerste Muziekestafette in Ahoy'.

AMSTEL PERSINFORMATIE

Blof, Boudewijn de Groot en Guus Meeuwis doen mee aan eerste muziekestafette in Ahoy.

Blof, Boudewijn de Groot, Guus Meeuwis, Raymond van het Groenewoud en Slagerij van Kampen nemen op 10 januari a.s. deel aan een uniek evenement 'De Heeren van Amstel Live! in Ahoy. te Rotterdam. Dit wordt voor het eerst georganiseerd, ter afsluiting van de gelijknamige reeks muziekprogramma.s, in de vorm van een muziekestafette. Zo begint de eerste groep of artiest met een muzikale opening. Nummer twee haakt in en neemt het vervolgens met een eigen hit over. Weer een andere groep of musicus verschijnt ten tonele etc. etc.. Het muziekfestijn wordt afgesloten met een slotnummer waaraan alle muzikanten zullen deelnemen.

De kaartverkoop voor 'De Heeren Van Amstel Live! in Ahoy. start op zaterdag 31 oktober a.s. vanaf 9.00 uur. De prijzen van de kaarten variëren van fl. 45,- tot fl. 55,-. De kaarten zijn verkrijgbaar via de 150 grotere postkantoren, de tien Ticketshops en telefonisch via Ticketservice : 0900 - 3001250.

Bij de wekelijkse optredens in het Amsterdamse muziekcafé 'De Heeren Van Aemstel' kan slechts een beperkt aantal toeschouwers aanwezig zijn. Bovendien zijn alle kaartjes voor de optredens van dit seizoen al uitverkocht. Om teleurgestelde fans van het muziekprogramma tegemoet te komen leek het de Amstel Brouwerij daarom een goed idee de programmareeks af te sluiten met een groot muziekevenement in de Rotterdamse Ahoy.. Zo kunnnen liefhebbers van 'De Heeren Van Amstel Live!' toch nog een keer bij de optredens aanwezig zijn. Het muziekevenement is op 16 januari a.s. op televisie te zien van 21.00 uur tot 22.30 uur bij RTL 4.

Het muziekprogramma 'De Heeren Van Amstel Live!' wordt iedere vrijdagavond vanaf 22.45 uur uitgezonden door RTL 4. Bij iedere uitzending nodigt een popgroep of muzikant gasten uit. Zo heeft Rob de Nijs voor de uitzending van vrijdag 30 oktober a.s. zijn muziekvrienden Polle Eduard en Marcel de Groot uitgenodigd. Voor de opnames van maandag 2 november a.s. nodigt Marco Borsato zijn favoriete artiesten uit.
Zowel het muziekprogramma als het muziekevenement in Ahoy. worden gepresenteerd door Manuëla Kemp.

Zoeterwoude, 27 oktober 1998.

---------------------------------------------------------

Deel: ' Eerste Muziekestafette in Ahoy Rotterdam '