Ingezonden persbericht

eGain introduceert vijfdaags conversieprogramma voor Kana-gebruikers

eGain helpt gehoste gebruikers en biedt veilig migratiepad voor gelicenseerde klanten

Utrecht, 3 september 2001 - eGain Communications (Nasdaq: EGAN), een wereldwijde aanbieder van e-Service-software, introduceert een vijfdaags conversieprogramma voor bedrijven die zijn benadeeld door de recente abrupte stopzetting van de hosting-services van Kana Online. eGain biedt een compleet programma bestaande uit een snelle databaseconversie, gecoördineerde training, dataverzameling, ondersteuning en documentatie. Klantinformatie en contactgeschiedenis blijven hierbij behouden.

De volledige conversie is zowel voor gehoste als voor gelicenseerde gebruikers binnen vijf dagen voltooid. Naast een veilige oplossing voor de gelicenseerde Kana-klanten die hun eService-investeringen willen veiligstellen. Dit door te migreren naar een andere leverancier en een meer geïntegreerde oplossing.

Een belangrijk onderdeel van het eGain-programma is een geautomatiseerd proces voor het omzetten van klantinformatie, e-mail- en servicegeschiedenis en knowledge bases. Ondanks geluiden dat dataconversie verstorend op een organisatie kan werken, zijn in dit geval slechts een minimale personeelsinzet en toezicht nodig voor een vlekkeloze implementatie. Een grote verzekeraar die onlangs migreerde naar eGain, verklaart: "Normaal gesproken kost een migratie erg veel tijd en mensen. eGain nam ons een hoop werk uit handen en ondersteunde ons voortdurend bij elke volgende stap."

In tegenstelling tot andere eService-aanbieders biedt eGain als één van de weinige bedrijven eenvoudig uit te voeren mogelijkheden voor zowel gehost als gelicenseerd gebruik van software. Door deze flexibiliteit kunnen bedrijven de beste mogelijkheid kiezen of beide opties in een gefaseerde aanpak combineren. Met deze laatste mogelijkheid kunnen bedrijven eerst kiezen voor een snelle inzet en/of een pilotprogramma van eGains gehoste service om later, als ze er klaar voor zijn, de software in-house te gebruiken.

eGain Communications Corporation
eGain (Nasdaq: EGAN) is een wereldwijde aanbieder van e-Service-software. 24 van de 50 grootste bedrijven ter wereld gebruiken eGain om hun call centers om te vormen tot interactiecentra met meerdere contactkanalen. De oplossingen van eGain verhogen meetbaar de operationele efficiëntie en klantloyaliteit, wat leidt tot een aanzienlijk rendement op investeringen. De software van eGain omvat hoogwaardige applicaties voor e-mailmanagement, on line samenwerking, zelfservice en kennismanagement - met een effectieve integratie in traditionele call centers en klantinformatiesystemen. eGain is gevestigd in Utrecht, heeft haar Europese hoofdkantoor in Slough (V.K.) en is actief in 18 landen. eGain heeft wereldwijd meer dan 800 klanten, waaronder ABN Amro, McAfee, Time Warner, Charles Schwab en Vodafone. Voor meer informatie over de oplossingen van eGain om klanten te winnen en relaties te behouden: www.egain.com

Deel: ' EGain introduceert conversieprogramma Kana-gebruikers '