SANDERS, ZEILSTRA EN PARTNERS

Uitnodiging pers: eLawForum bevordert marktwerking advocatuur

Op woensdag 12 september opent eLawForum een Europese vestiging in Nederland. De heer Reed Fendrick Chargé d'Affaires van de Verenigde Staten in Nederland zal in Perscentrum Nieuwspoort de officiële opening verrichten. Met eLawForum wordt de marktwerking bij juridische dienstverlening sterk bevorderd.

eLawForum dat in Washington D.C. is gevestigd, is wereldleider op het gebied van het selecteren van gekwalificeerde advocaten tegen concurrerende prijzen.

Via eLawForum kunnen advocaten van gelijkwaardige kwaliteit op economische basis worden vergeleken. Door de invoering van concurrentie tussen advocatenkantoren kunnen aanzienlijke besparingen worden bereikt zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van de dienstverlening. Het systeem werkt via een 'state of the art' interactieve website waarop bedrijven hun 'Request For Performance' plaatsen dat nauwkeurig de gevraagde diensten beschrijft. Advocatenkantoren die daarvoor in aanmerking komen, kunnen online offerte uitbrengen.

Door de kracht van het systeem is eLawForum een effectief middel voor ondernemingen om advocaten in te huren, en voor advocatenkantoren een even effectief middel om nieuwe markten aan te boren,

eLawForum is in 1999 in de Verenigde Staten begonnen onder leiding van John Henry II, een visionair zakenman die reeds een drietal innovatieve ondernemingen heeft opgericht gedurende zijn 20-jarige carrière. Inmiddels hebben meer dan 100 Fortune-1000-maatschappijen zich aan eLawForum verbonden. Meer dan 1100 advocatenkantoren in veertig landen hebben zich bereid verklaard op deze wijze hun diensten aan te bieden. 80% van de aanbestedingen die in de Verenigde Staten hebben plaatsgevonden, hadden betrekking op
Fortune-500-maatschappijen.

'Als vestigingsplaats in Europa is Nederland voor ons een logische keus. Het bedrijfsleven is international georiënteerd en concurrentiegericht, kortom een ideale omgeving voor onze dienstverlening', aldus John Henry.

eLawForum (Europe) B.V. is gevestigd in Amsterdam Westelijke Randweg 43
1118 CR Amsterdam Airport
1118 ZR Amsterdam Airport
Telefoon: 020 - 658 06 20
Fax: 020 - 601 44 00
E-mail: pcdejonge@elawforum.com

Persconferentie
Woensdag 12 september 2001, 14.00 uur
Den Haag, Perscentrum Nieuwspoort

Kennismaken met eLawForum tijdens de conferentie 'Legal Solutions' Dinsdag 11 t/m vrijdag 13 september 2001, dagelijks van 9.00 - 17.30 uur in het Congrescentrum in Den Haag.
Zie ook de congreswebsite: www.lseurope.com

07 sep 01 14:15

Zoekwoorden: