Elf nieuwe notebooks van Toshiba

Nieuwe modellen in de Toshiba Tecra, Satellite en Portégé series notebook PC’s bieden opnieuw de hoogste processorsnelheden en uitgebreide faciliteiten

Capelle a/d IJssel, 15 februari 1999 - Vandaag introduceert Toshiba een aantal nieuwe modellen in de Tecra 8000, Satellite 4000, Portégé 3000 en Portégé 7000-series notebook computers. Daarnaast is er de nieuwe Toshiba Satellite 2520, die professionele draagbare computerkracht zonder compromissen onder handbereik brengt van consumenten, thuiswerkers, studerenden en kleine zelfstandigen.

Satellite 2520

De Satellite 2520CDS en CDT doorbreken een traditionele barrière wat betreft prijs en prestaties. Dankzij de lage prijsstelling zijn deze notebooks bij uitstek geschikt voor privé-gebruik, studerenden en zelfstandige ondernemers. Ze bieden echter alle faciliteiten die deze doelgroepen zowel achter het bureau als onderweg nodig hebben. (Zie bijgevoegd persbericht)

Nieuwe Satellite 4000 modellen met docking station

De Satellite 4000-serie notebook computers is ontworpen volgens het principe 'no nonsense, simply complete'. Deze serie is nu uitgebreid met vier modellen: de Satellite 4030CDS en CDT, de Satellite 4060XCDT en de Satellite 4080XCDT met respectievelijk een 300 MHz Intel Celeron, een 333 MHz en een 366 MHz Intel Pentium II processor. Kenmerkend zijn de nog compactere behuizing dan die van de voorgangers, het geïntegreerde V.90 (56 Kbps) modem en de vernieuwde docking-faciliteiten. (Zie bijgevoegd persbericht)