Bedrijf: WINS
Tel. 071 - 5 14 46 84
website: https://www.win-s.com
email: undelete@win-s.com

Emergency Undelete voor Windows NT is voor een onbepaalde periode GRATIS te downloaden op www.win-s.com.

Leiden, 20 mei 1999: WINS, distributeur/reseller in oplossingen voor o.a. Windows NT- en Internet, maakt bekent dat vanaf vandaag Emergency Undelete voor Windows NT GRATIS van haar website is te downloaden.

Zonder een data recovery tool op uw systeem kunnen kritische bedrijfsgegevens verloren gaan! Bijna 66% van alle gegevensverlies is terug te voeren op verwijderingen die per ongeluk worden uitgevoerd. Zoals u misschien wel weet vangt de 'Recycle bin' van Windows NT alleen bestanden op die worden verwijderd via de 'Explorer'. Bestanden die verwijderd worden vanuit applicaties, over het netwerk of vanuit de 'command line' zijn gewoon weg.

Emergency Undele voor Windows NT maakt het u mogelijk om ELK bestand te herstellen mits u nog niet te veel data heeft overschreven.

Emergency Undelete voor Windows NT kan u een hoop tijd en geld schelen. Het product maakt deel uit van Undelete 1.2 (vangnet voor alle verwijderde bestanden op uw netwerk).

Download nu Emergency Undelete op https://www.win-s.com (eerste pagina).

Zoekwoorden:

Deel: ' Emergency Undelete voor Windows NT gratis beschikbaar '