***  EMI MUSIC HOLLAND

01-03-99

CD SINGLE

7243 8866322 98866322   0093   Genre: pop,  label: Food/Parlophone Normale maxi single. Tracklisting: "Tender', "All We Want' & "Mellow Jam'.

BLURTENDER (ENHANCED)   7243

8866330 48866330   0093   Genre: pop,  label: Food/ParlophoneOp 15 maart a.s verschijnt het nieuwe blur album '13'. Tender is de eerste single van dit album. De single release wordt o.a. ondersteund met een exclusief optreden voor Radio 3. Tevens zal TMF veel aandacht besteden aan blur. Deze versie is de enhanced maxi. Tracklisting: "Tender', "French Song', "Song 2' en de video van "Song
2'.   BAPLENA       7243

8863902 68863902   0093   Genre: Pop,  Label: EMI ElectrolaLena is de eerste single van het jubileum album 'Comics & Pin-Ups' van de Keulseformatie BAP. Zowel bij Radio 2 als bij Radio 3 wordt zeer positief gereageerd op deze lekkere single.
CD-SINGLE

7243 8867852 08867852   0063   Genre: Nederlandstalig, Label: EMI Music Holland BVDe nieuwe single "Nooit Verwacht' van Tony Neef is de titeltrack van zijn eveneens gloednieuwe album met dezelfde titel. De single wordt inmiddels gedraaid op Radio 2 en Tony Neef is de komende tijd te zien op tv in de RTL 4  Big Entertainment Club, KRO Het gevoel van, RTL 4  Monte Carlo en NCRV Jos op 1. Tony Neef is met "Nooit verwacht'  hard op weg een grote hit te scoren.
TOM V.D. HEUVELJIJ BENT MIJN
ZIEL    7243 8865782 28865782   0063
Genre: Pop, Label: Donky Music BV"Jij bent mijn ziel' is de debuutsingle van de zanger Tom van de Heuvel.Deze sympathieke Winterwijkse zanger zong jarenlang bij het beroemde gezelschap "Up with people', waarmee hij over de hele wereld reisde.Het mooie Nederlandstalige "Jij bent mijn ziel' is een lekker Nederlandstalig popnummer dat de komende tijd zeker op de radio te horen zal zijn.

BLURTENDER     7243

8866352 68866352   0063   Genre: pop,  label: Food/ParlophoneTevens leverbaar als 2 track!

NEEFNOOIT VERWACHT    7243 4980322 04980322   0225   Genre: Nederlandstalig, Label: EMI Music Holland BV"Nooit Verwacht' is het debuutalbum van  zanger Tony Neef. Met " Nooit Verwacht' zet deze ster uit "Miss Saigon' absoluut het mooiste Nederlandstalige popalbum van het jaar neer.Op het door Henk Temming en Sander van Herk geproduceerde album heeft Tony Neef samengewerkt met bekende namen als Han Kooreneef, Peter van Asten, Jan Rot en Paul de Leeuw.Het album wordt  ondersteund met POS-materiaal en een uitgebreide printcampagne enTony Neef zal de komende tijd veel te zien en te horen zijn op televisie, radio en in de pers. Het album wordt gedurende een korte periode aangeboden voor de speciale introductie-ppd van fl. 22,50
ANGELO BRANDUARDISTUDIO
COLLECTION    7243 4985592 24985592
0275   Genre: Italiaans,  Label,:EMI ItalyFantastiche dubbelaar van de Italiaanse superster Angelo Branduardi voor de prijs van een enkelaar. Inclusief de hits "Cogli la prima mela", "Guliver" en "La pulce d'acqua".

STIFF LITTLE FINGERSHOPE STREET / BEST OF ALL   7243 4988162 44988162   0315
Genre: punk,  Label: EMI RecordsHet allerbeste reprertoire van deze ex-punk band aangevuld met een splinternieuw album.  Album 1 bevat o.a. "Suspect Divice', "Johnny Was', "Safe As Houses' en album 2 bevat o.a. "Hope Street', "Bulletproof', "No Faith' en "Al I Need'. "Hope Street' is geproduccerd door de band.

GLENN CAMPBELLTHE CAPITOL YEARS
'65-'77   7243 8218342 68218342   0289   Genre: Country,  Label: CapitolPrachtig document met een keur aan Campbell repertoire.

THE SHADOWSOUT OF THE SHADOWS

7243 4994152 64994152   0158   Genre: pop, Label: EMI RecordsHet originele Out Of The Shadows album nu volledig geremasterd verpakt in een digipack. Bevat zowel de mono als stereo versie. Incl.  "The Rumble', "Cosy', "Bo Diddley', "1861' en Kinda Cool'.

FREDDIE & THE DREAMERSFREDDIE & THE DREAMERS   7243 4994172 44994172   0158   Genre: pop,  Label: EMI RecordsHet originele Freddie And The Dreamers album nu volledig geremasterd verpakt in een digipack. Bevat zowel de mono als stereo versie. Incl. "Some Other Guy', "Sally Anne', "Crying' en "Kansas City'.

THE SHADOWSDANCE WITH THE
SHADOWS   7243 4994182 34994182   0158   Genre: pop,  Label: EMI RecordsHet originele Dance With The Shadows album nu volledig geremasterd verpakt in een digipack. Bevat zowel de mono als stereo versie. Incl. "Blue Shadows', "That's The Way It Goes', "In The Mood' en "Temptation'.

THE HOLLIESEVOLUTION

7243 4994272 14994272   0158   Genre: pop,  Label: EMI RecordsHet originele Evolution album nu volledig geremasterd verpakt in een digipack. Bevat zowel de mono als stereo versie. Incl. "Then The Heartaches Begin', "You Need Love', "Heading For A Fall' en "Leave Me'.

CD POPULAIR
RE-RELEASE============TINA TURNERPRIVATE DANCER    7243  7460412 07460412
0158   Genre: pop,  Label: CapitolOp veler verzoek is "Private Dancer' weer verkrijgbaar in het Midprice segment.
JAZZ CD POPULAIR / CONNOISSEUR
SERIERE-RELEASE===============De Connoisseur Serie is een serie met gelimiteerde cd uitgaven van de grote artiesten van het Blue Note label. De volgende titels zijn re-releases van deze zeer aantrekkelijke serie.   Leverbaar zolang de voorraad strekt!

JIMMY SMITHSOFTLY AS A SUMMER BREEZE

AMC / Distributie EMI================CD
POPULAIR--------------------ORIGINAL
SOUNDTRACKPAYBACK      4005939600327VSD

6003   0269   genre: soundtrack, label: VareseOp deze film, met o.a. Mel Gibson en Kris Kristofferson in de hoofdrollen, staan o.a. de volgende tracks: James Brown -'It's a mans mans World', BB King -'The thrill is gone', Vic Damone -'Smoke gets in your eyes', Dean Martin -'Ain't that a kick in the head', "you're nobody till somebody loves you'.

Deel: ' EMI Music Release 01-03-99 '