ENECO

23 april 1999

ENECO geeft nieuwe dimensie aan telefonische bereikbaarheid

ENECO CallServices, een onderdeel van ENECO KabelTV & Telecom, heeft aan haar zakelijke telecomdienstverlening een nieuwe dimensie toegevoegd. Onderzoek heeft uitgewezen dat een (merk)naam 35 keer beter onthouden wordt dan een aantal cijfers. Om hier op in te spelen introduceert ENECO CallServices de nieuwe dienst TelefoonLetters.

ENECO CallServices biedt met haar dienst TelefoonLetters de mogelijkheid om bijvoorbeeld de merknaam in een telefoonnummer te verwerken. De beller toetst deze naam in en hoeft dus niet meer het telefoonnummer te onthouden; bellen wordt hiermee spellen.

Alle telefoons die na juli 1998 verkocht zijn, beschikken over een toetsenbord waar - volgens Europese standaard - zowel cijfers als letters op staan. Hierdoor wordt het mogelijk woorden te bellen in plaats van cijfers; 'Bellen wordt Spellen'. ENECO CallServices levert de dienst TelefoonLetters aan bedrijven in combinatie met 0800/0900 servicenummers.

Nadere kennismaking: Wie kennis wil maken met de nieuwe diensten van ENECO CallServices is van harte uitgenodigd op 27 en 28 april naar de stand (nummer 015/016) op de Bedrijven Kontaktdagen in Ahoy Rotterdam te komen. Of bel voor meer informatie naar het gratis nummer 0800 - 870 0870.

Klanten met vragen over de kabeltv kunnen op werkdagen gratis bellen met de afdeling Service & Informatie van ENECO: 0800-0603.

Deel: ' ENECO geeft nieuwe dimensie aan telefonische bereikbaarheid '