ENECO

19 mei 1999

ENECO KabelTV & Telecom opent helpdesk Internet via de Kabel

Op woensdag 19 mei opent ENECO KabelTV & Telecom een helpdesk voor de dienst 'Internet via de Kabel' die ENECO levert. Zeven medewerkers staan klaar om alle technische vragen van Internet via de Kabel klanten te gaan beantwoorden.

Om de Internet klanten beter van dienst te kunnen zijn, is besloten een helpdesk Internet via de Kabel op te richten. Vanaf 19 mei kunnen klanten het nummer 0900-2052050 gaan bellen (45 cent per minuut) of per email of fax een probleem voorleggen aan de helpdeskmedewerkers. Klanten kunnen aan de ENECO helpdesk vragen stellen over bijvoorbeeld het kabelmodem, storingen in het signaal en de kabels. Indien men vragen heeft over e-mail, de homepage, het IP-adres, de browser of browser-configuratie dient men contact op te nemen met de helpdesk van de Internet Service Provider.

De helpdesk wordt op een aantal manieren geïntroduceerd bij Internet via de Kabel klanten: Nieuwe klanten krijgen vanaf 19 mei bij hun modem een handleiding voor het gebruik van de helpdesk uitgereikt. Bestaande klanten krijgen binnenkort een brief thuisgestuurd met de handleiding voor het gebruik van de helpdesk. Ook wordt op de ENECO website melding gemaakt van het bestaan van de helpdesk.

De ENECO Helpdesk Internet via de Kabel is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 07.00 uur tot 20.00 uur. Klanten met niet-technische vragen kunnen van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur gratis bellen met de afdeling Service & Informatie op telefoonnummer 0800-0603.

Zoekwoorden:

Deel: ' ENECO KabelTV & Telecom opent helpdesk Internet via Kabel '