Gemeente Brunssum

Laatste wijziging 22 februari 1999

Enquêtes in Brunssum

De komende periode ciculeren er in Brunssum twee enquêtes. Eén schriftelijke over de WVG en een telefonische over het lokale woonruimteverdelingsbeleid.

Begin deze week zijn 500 enquêtes verzonden aan inwoners van Brunssum die gebruik maken van de WVG (Wet Voorzieningen Gehandicapten). Met de enquête wil de gemeente het gevoerde beleid evalueren. Als u een enquête-fromulier heeft ontvangen, en u heeft nog vragen bij het invullen ervan kunt u contact opnemen met de maakster van de enquête Mw. Jongen. Zij is op de woensdagen 24 februari en 3 maart op het gemeentehuis aanwezig om alle vragen te beantwoorden. U kunt haar telefonisch bereiken op telefoonnummer 5278 652.

De Federatie Brunssumse Bewonersgroepen, de Stichting Wonen Brunssum en De Stichting Wonen Zuid hebben het initiatief genomen tot een telefonische enquête om het lokale woonruimteverdelingsbeleid te evalueren. Alle mensen die in de afgelopen periode hebben gereageerd op een advertentie van één van deze woningverenigingen kunnen vanaf 1 maart worden gebeld. Ze krijgen dan enkele vragen voorgelegd door het bureau PMR (Partners in Marketing en Research).

Deel: ' Enquêtes in Brunssum '