Ernst & Young

Nieuws
Consulting
De onstuitbare eVolutie van digitale handel

VNU verkocht er zijn hele krantendivisie voor. En Albert Heijn, die er eerst geen brood in zag, heeft zich inmiddels gestort op productverkoop via Internet. Als een rij vallende dominostenen gaat het ene na het andere bedrijf om. Ernst & Young bundelde daarom zijn eBusiness-krachten om klanten snel en doeltreffend binnen te loodsen in een nieuw tijdperk.

Creatieve oplossingen
Bedrijven stappen vaak op stel en sprong over op eBusiness; uit overtuiging of uit noodzaak. Is de beslissing eenmaal gevallen, dan moeten ze ook snel kunnen overstappen. Het creëren van een digitale voordeur is nog de minste moeite. Bij het inrichten van de organisatie daar achter, komt veel meer kennis en implementatie-ervaring kijken. Waar andere bedrijven alleen een site bouwen, schakelen onze eBusiness-specialisten van Ernst & Young hun collega's uit andere disciplines in. We verzorgen dus niet alleen de technische implementatie, maar dragen ook creatieve oplossingen aan.
Snelheid
Snelheid is belangrijk bij eBusiness. Verandering van de organisatie gaat vaak te langzaam. Daarom biedt Ernst & Young zijn klanten nieuwe samenwerkingsvormen aan. We richten naast de bestaande organisatie een nieuwe organisatie op die secundaire processen beheert. Daardoor hoeft een klant niet eerst zijn hele organisatie om te gooien.
Gratis PC's en belminuten
Onze maatschappij ondergaat een onstuitbare verandering. Het is daarom nauwelijks aan de orde hoe groot de computerdichtheid is onder de doelgroep: die zal aanzienlijk stijgen. In Amerika worden computers al weggegeven bij het afsluiten van een internetaccount. Ook in Nederland wordt de digitale drempel steeds lager. Er is al voorspeld dat de consument nog dit jaar gratis kan inbellen op het Internet. Daardoor zal het bedrijfsleven natuurlijk nog meer profiteren van de digitale klant.

Meer informatie:
De heer P.B. Hol, tel.: (030) 259 85 00.

Deel: ' Ernst & Young helpt bedrijven met digitale handel '




Lees ook