FC Twente Nieuws: overig: Essent drie jaar hoofdsponsor 1999-07-15

Essent drie jaar hoofdsponsor

ESSENT ENERGIE is de nieuwe hoofdsponsor van FC Twente. ESSENT is de naam van het bedrijf dat zal ontstaan uit de fusie tussen de EDON Groep en de PNEM-MEGA Groep.

Aangezien ESSENT een nieuwe naam in de markt wordt, is naamsbekendheid en een goede positionering een levensvoorwaarde. In dat streven is topsportsponsoring een belangrijk middel. EDON is daar vorig jaar mee begonnen door de hoofdsponsor te worden van de Internationale Schaatsunie. Onder de naam ESSENT zal deze sponsorrelatie met de ISU in de komende jaren verder uitgebouwd worden om tot maximale effecten te komen.

ESSENT is van mening dat een relatie met FC Twente, éé van de meest sympathieke eredivisieclubs, aansluit bij de ambities die ESSENT heeft.

Het nieuwe trainingscomplex van FC Twente, het ESSENT TRAININGSCENTRUM, zal het best gefaciliteerde oefencentrum van Nederland worden.

De basisplaats van ESSENT bij FC Twente staat voor tenminste drie jaar. Zowel FC Twente als ESSENT verwachten hier veel van. We gaan er dan ook voor om elke wedstrijd te winnen!

Voor meer informatie over ESSENT, zie https://www.essent.nl

Deel: ' Essent drie jaar hoofdsponsor FC Twente '