EUREKA GROEP BV

De Eureka Groep heeft het gevonden en neemt G7 over!

Vandaag, 26 november 1999, is de overname tot stand gebracht van G7 door de Eureka Groep. Eureka, een full-service IT-bedrijf met vestigingen in Soest, Hardinxveld en Zaltbommel, breidt zich met deze overname uit tot een bedrijf met circa 175 vaste medewerkers en een verwachte omzet in 2000 van ongeveer 29 miljoen gulden.

G7 zal onderdeel gaan uitmaken van Eureka Opleidingen en kan daarmee opleidingen en trainee-trajecten verzorgen op velerlei IT-gebied (MCSE, ITIL, Oracle, Progress, AS/400, helpdesk, Office-pakketten). Naast de vestigingen voor detachering en de inhoudelijke business units (Eureka Software en Eureka Support) kan Eureka klanten ook nu op het gebied van opleidingen full-service van dienst zijn.

Alle onderdelen van de Eureka Groep blijven de bedrijfsfilosofie van Eureka hoog in het vaandel houden. Deze bedrijfsfilosofie die uitgaat van kwaliteit en een hoge mate van dienstverlenendheid en klantgerichtheid is gebaseerd op kwaliteitspersoneel. Door een adequaat opleidings- en carrièrebeleid wordt de bedrijfsfilosofie continu onderhouden.

Contactpersoon: C.R. Souverein, directeur, telefoon (035) 603 73 33

26 nov 99 13:37