Euromaster sluit zich aan bij BesteGarage.nl

DELFT, 20130409 -- Vandaag maakt Euromaster en BesteGarage.nl bekend dat Euromaster met al haar vestigingen aansluit bij BesteGarage.nl. Alle vestigingen worden met hun diensten, services, prijzen en reviews gepromoot bij zoekende consumenten. Reviews over de vestigingen gaan nu spoedig binnen komen.

Dit jaar heeft het platform BesteGarage.nl een groot aantal ontwikkelingen aangekondigd en een aantal al direct doorgevoerd. Dit om tegemoet te komen aan de wensen van consumenten en autobedrijven. Begin februari zijn verschillende platformen gelanceerd die op basis van de reparatievraag van de consument helpt bij het vinden van een goede garage. Dit zijn o.a.: bestebandengarage.nl, besteglasherstel.nl, besteschadeherstel.nl.

“Hoe meer open en transparant autobedrijven zijn in waar ze voor staan, wat ze bieden en waar ze zich in onderscheiden, hoe meer klanten dit oplevert. Consumenten willen weten waar ze aan toe zijn en geen gedoe. Hoe meer duidelijkheid, hoe minder zorgen en wantrouwen. Wij zijn enthousiast over de aansluiting van Euromaster op ons platform. Dit bedrijf doet precies wat noodzakelijk is in de markt: aanpassen aan de consumentenbehoefte en daarmee het aantrekken van nieuwe consumenten” aldus Steven Kop directeur BesteGarage.nl.

“BesteGarage.nl is voor Euromaster een platform om de consument inzicht te geven in de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze vestigingen. De transparante en eerlijke wijze waarop BesteGarage.nl dit weergeeft op haar website past perfect bij de toekomstvisie van Euromaster.” aldus Gerrit Voogt, Marketing Manager Retail bij Euromaster.

BesteGarage.nl

Consumenten vinden via BesteGarage.nl goede garages in de buurt. Ruim 25.000 consumenten vergelijken maandelijks op dit platform de 13.000 aanwezige garages op kwaliteit (beoordelingen), diensten, services en prijzen. BesteGarage.nl biedt consumenten platformen voor onderhoud en reparatie, banden en velgen, glasherstel, schadeherstel, pechhulp en autoverkoop.

Euromaster

Euromaster heeft een landelijk netwerk van meer dan 100 vestigingen. De Nederlandse automobilist kan zes dagen per week terecht bij Euromaster voor goed advies in kwaliteitsbanden, auto onderhoud, de apk-keuring, uitlijning van de auto en aircoservice. Met haar aanwezigheid in 17 Europese landen met 2.365 vestigingen heeft Euromaster het grootste Europese netwerk in haar branche.

Steven Kop

Deel: ' Euromaster sluit zich aan bij BesteGarage.nl '