PERSBERICHT.......PERSBERICHT.......PERSBERICHT.......PERSBERICHT.......PERSBERICHT
EVENEMENT 1999

Voor ondernemers die willen scoren in 2000!

Evenement 1999, dé vakdagen voor bedrijfsevenementen, wordt georganiseerd op woensdag 31 maart en donderdag 1 april 1999 in de Jaarbeurs Utrecht. In deze tijd wordt het voor een bedrijf steeds belangrijker om te laten zien waar het voor staat, zowel naar de afnemers, als naar het eigen personeel toe. Maar ook een unieke gebeurtenis als een nieuw millennium mag toch niet zomaar aan uw aandacht ontsnappen......

Wilt u een managementtraining voor 20 medewerkers in de Ardennen organiseren of een thema-feest voor 4000 personen in een passende accommodatie, gaat het om de opening van een nieuw bedrijf of de viering van een 100-jarig bestaan, u kunt het zo gek niet bedenken.
Alles is mogelijk op Evenement 1999.

Op deze groots opgezette vakbeurs, welke een unieke samenwerking heeft met het vakblad Feestelijk Zakendoen, Het Accommodatie Buro en de VeBON, heeft u de mogelijkheid om op één dag vele ideeën op te doen om uw bedrijfsevenement met vlag en wimpel te laten slagen.

De deelnemende bedrijven aan Evenement 1999 tonen u alle benodigdheden voor een spraakmakend evenement of het nu een personeelsfeest, opening, jubileum, vergadering, training, incentive, congres, (dealer)show, beurs, presentatie of sportief evenement is.

Evenement 1999, dé vakdagen voor bedrijfsevenementen, toont u de vele mogelijkheden op het gebied van Verhuur, Accommodaties, Organisaties, Congressen, Catering, (Sportieve) Activiteiten, Incentives en nog veel meer! De gerenommeerde deelnemers aan dit sfeervolle en gastvrije evenement staan garant voor een professionele uitvoering van uw ideeën. Voor een overzicht van de vele deelnemers aan deze vakbeurs verwijzen wij u graag naar de bijgevoegde deelnemerslijst.

Naast een bezoek aan de stands kunt u ook veel informatie verkrijgen tijdens de diverse lezingen, activiteiten en presentaties, welke in samenwerking met de deelnemers verzorgd zullen worden. Daarnaast kunt u op de vele themapleinen, in het evenemententheater en op het caterplaza uw ogen uitkijken.

Evenement 1999 in de Jaarbeurs Utrecht zijn de vakdagen voor iedere ondernemer die óók wil scoren in 2000!

Wilt u ook een uitnodiging ontvangen voor Evenement 1999, dé vakdagen voor bedrijfsevenementen? Stuur dan een e-mail met uw bedrijfsnaam, uw eigen naam en functie, de volledige adresgegevens en uw telefoonnummer naar fnr@wxs.nl onder vermelding van "Uitnodiging Evenement 1999", faxen mag natuurlijk ook naar : 038-4230947 (alleen volledige gegevens worden opgenomen in ons bestand).

U ontvangt dan 2 weken voor aanvang van Evenement 1999 een persoonlijke uitnodiging.

Meer informatie over de ontwikkelingen rondom Evenement 1999 kan men vinden op internetpagina: www.fnr-nl.com Uiteraard kan men voor meer informatie ook telefonisch contact opnemen met F&R beursprodukties, tel: 038-4220920 of per e-mail fnr@wxs.nl.

EINDE PERSBERICHT........................EINDE

Deel: ' Evenement 1999 in Jaarbeurs Utrecht '