Gemeente Den Helder

Weeknieuws

Evenementen in de maand september

betreft:
week: week 35

- Op 3 september houdt fitnesscentrum Classic Gym een skatetocht. De heer Hasselt kan u alles vertellen over de route en de start (tel. 0223-647471);

- Ook op 3 september: een kofferbakmarkt op de parkeerplaats bij de Donkere Duinen. Wanneer u nog oude spullen heeft om te verkopen is dit een mooie gelegenheid. U kunt hiervoor, en voor informatie contact opnemen met de heer P. Kos (tel. 0223- 634381);

- Van 3 tot en met 5 september wordt op het Julianaplein te Den Helder het Lekkerste Weekend van Den Helder gehouden. Voor informatie kunt u contact opnemen met de heer P. Dunselman (tel. 06-53650395);

- Op 4 september wordt op het Jutterspleintje een benefietconcert gegeven. Het doel is geld in te zamelen voor de slachtoffers van de ramp in Turkije. De ondernemer van café Vinicole (de heer K. Schmitz) is de initiatiefnemer.

- De fietsvierdaagse , georganiseerd door de afdeling recreatie van Noorderhaven, is dit jaar van 6 tot en met 9 september. Voor vragen kunt u bellen met de heer H. Gerbensma (tel. 0223-648447);

- De 3e Rijkswerfloop wordt gehouden op 10 september. SV Noordkop organiseert deze activiteit (contactpersoon is de heer A. van der Kooij, tel. 0223-635617);

- Ook Marinekazerne Erfprins houdt een atletiekevenement en wel op 15 september. Voor vragen kunt u contact opnemen met Bureau Sport van MKERF (tel. 0223-655035);

- In de binnenstad van Den Helder vindt van 24 tot en met 26 september het Popweekend plaats. Diverse live bands zullen optredens verzorgen in de cafés. Ook dit jaar wordt dit evenement weer georganiseerd door de Horeca Belangenvereniging (contactpersoon is de heer A. Verhoef, tel. 0223-614595). De cafés sluiten tijdens dit weekend op de normale tijden;

- In sporthal Sportlaan wordt op 26 september een verzamelbeurs en vlooienmarkt gehouden. Deze beurs wordt georganiseerd door verzamelaarsvereniging Crescendo (contactpersoon is de heer D. Bot, tel. 0223-621182);

- In Quelderduyn wordt op 26 september een A.T.B. Wedstrijd gereden. Beachbiking Nederland is de organiserende instantie. Voor vragen kunt u in contact treden met de heer P. Kos (tel. 0223-634381).

Voor vragen kunt u eveneens contact opnemen met de heer N. van de Bovenkamp (tel. 0223-671454), werkzaam bij de afdeling Algemene Zaken van de Bestuursdienst in het stadhuis.

laaste verandering: september 02, 1999

Deel: ' Evenementen Den Helder in de maand september '