Expeditie en feest op Amsterdamsestraatweg in Utrecht

Waar gaan we heen?

UTRECHT, 20170825 -- Ondernemersvereniging Hart voor de Straatweg pakt uit op 23 september en organiseert een heuse expeditie over de Amsterdamsestraatweg in Utrecht. Een dag om de Straatweg te ruiken en te proeven en te genieten van leuke acts, muziek en shows.

Expeditie

“Tussen de Daalsetunnel en de Marnixlaan gaan we letterlijk op expeditie”, vertelt Susan van Duuren, winkeleigenaar en bestuurslid van Hart voor de Straatweg. Samen met adviseur Jorine de Soet is zij de drijvende kracht achter de organisatie van de avontuurlijke dag. “Deze dag is er heel veel te beleven op de Straatweg. Zo kan er gepuzzeld worden waarmee je mooie prijzen kunt winnen. Ook kun je ontdekken waarom bepaalde bedrijven er van oudsher gevestigd zijn en maak je kennis met nieuwe winkels die werken aan duurzaamheid, groen en gezond. Waarom kozen deze jonge ondernemers voor de Straatweg?”

Ontdekkingsreis

Tijdens de expeditie kan het publiek van de Amsterdamsestraatweg echt op ontdekkingsreis. Proeven, ruiken en leren, met daarbij leuke en verrassende acts, muziek en shows. Ook aan de allerkleinste bezoekertjes wordt gedacht. “Het is een uitstapje voor het hele gezin”, vult verenigingsvoorzitter Arvid Dam aan. “De Straatweg is van en voor alle tijden, een smeltkroes van winkels, dienstverlening, smaken en culturen, letterlijk een Wereldse straat.”

Ondernemersvereniging

De dag wordt georganiseerd door ondernemersvereniging Hart voor de Straatweg, in samenwerking met Wijkbureau Noordwest van de gemeente Utrecht. Meer informatie over het programma verschijnt ruim voor 23 september op de website www.amsterdamsestraatweg.nl en via onze sociale mediakanalen: www.facebook.com/DeStraatweg en www.twitter.com/HvdStraatweg. Daarnaast verschijnt er ook nog een prachtig programmaboekje.

Vrijwilligers

Er zijn nog vrijwilligers nodig voor het evenement. Lijkt het je leuk om een handje te helpen deze dag? Stuur dan een mail naar info@amsterdamsestraatweg.nl.

[affiche Expeditie Amsterdamse Straatweg]

Deel: ' Expeditie en feest op Amsterdamsestraatweg in Utrecht '