Algemene Onderwijsbond

Extra ledenwerfactie: naar 75.000 leden

De AOb organiseert een extra ledenwerfactie om op korte termijn het 75.000ste lid in te kunnen schrijven. Het gaat om nog ongeveer 600 nieuwe leden. Elk AOb-lid dat een of meer leden aanbrengt, krijgt een theaterbon van vijftig gulden, de aanbrenger van elk vijfde lid een bon van honderd gulden. Elk nieuw lid krijgt tot 31 december 1999 een reductie van twintig procent op de contributie. Het 75.000ste AOb-lid is tot 31 december 1999 gratis lid, zijn aanbrenger wordt getrakteerd op een weekend Parijs voor vier personen. Het laatste nummer van Het Onderwijsblad (nummer 6) bevat een inschrijfformulier (extra exemplaren op te vragen via de afdeling ledenservice, telefoonnummer 030-2989850).

Reglement
Het AOb-bestuur heeft tot de actie besloten om te proberen in één klap mensen in te schrijven die alleen nog het laatste duwtje nodig hebben. De afgelopen maanden is gebleken dat veel onderwijsgevenden en ondersteuners zijn te bewegen tot een lidmaatschap. De door veel mensen als redelijk gunstig beoordeelde onderwijs-cao speelt daarbij een rol. Sinds 1 januari groeide de bond netto met ruim 2200 leden.

* 1. De actie begint op 20 maart. Alle inschrijvingen die na deze datum binnenkomen tellen mee. Eerdere inschrijvingen tellen niet mee.

* 2. Alleen inschrijvingen op een volledig ingevuld inschrijfformulier tellen mee. In dit nummer is een formulier meegehecht. Ook eerder gedrukte formulieren kunnen worden gebruikt. Meld op elk formulier de gegevens van het AOb-lid dat het nieuwe lid opgeeft.

* 3. Ingevulde inschrijfformulieren kunnen in een ongefrankeerde envelop worden opgestuurd naar de AOb, Antwoordnummer 4346, 3500 VE Utrecht. Schrijf op de envelop: nieuw lid. Verstuur niet meer dan een formulier per envelop.
* 4. Ieder nieuw ingeschreven lid krijgt tot 31 december 1999 twintig procent reductie op de contributie. Daarna geldt het gewone tarief. Nieuwe leden ontvangen ook de AOb-verjaardagskalender Cijfers geven.

* 5. In volgorde van binnenkomst op het hoofdkantoor wordt elke vijfde envelop gemerkt. Ieder AOb-lid dat een of meer nieuwe leden aanmeldt, ontvangt een theaterbon van vijftig gulden en de AOb-verjaardagskalender. Voor aanmelders van elk vijfde lid wordt de bon verhoogd tot honderd gulden. Per AOb-lid wordt maar ‚‚n bon verstrekt, ongeacht het aantal geworven leden. Behalve als daar een vijfde lid bij zit. De bon van deze aanmelder wordt verhoogd naar honderd gulden.

* 6. De actie loopt tot uiterlijk 1 mei 1999 of zoveel eerder als de 75.000 leden zijn bereikt. Nieuwe leden die daarna worden ingeschreven, betalen de gewone contributie. De aanbiedingen gelden tot 1 mei 1999 of tot de verschijningsdatum van Het Onderwijsblad waarin wordt gemeld dat het 75.000ste lid is ingeschreven.

* 7. Het 75.000ste lid betaalt geen contributie tot 31 december 1999. Naam en woonplaats worden in Het Onderwijsblad bekendgemaakt.

* 8. Het AOb-lid dat het 75.000ste lid aanmeldt, krijgt naast de overige premies een weekend naar Parijs aangeboden met twee overnachtingen voor vier personen in een viersterrenhotel in het centrum. Het weekend moet uiterlijk 1 oktober worden opgenomen. Naam en woonplaats worden in Het Onderwijsblad bekendgemaakt.

* 9. Personeelsleden van de AOb en kaderleden met vakbondsfaciliteiten zijn uitgesloten van de actie.

Zoekwoorden:

Deel: ' Extra ledenwerfactie Algemene Onderwijsbond '