Dutchtone maakt bereikbaar voor het MKB wat voorbehouden was aan grote bedrijven

Extra service en vanaf 5,2 cent mobiel bellen

Den Haag, 04 oktober 1999 - Nu Dutchtone eind oktober landelijke dekking gaat bieden, breidt het bedrijf haar aanbod voor de zakelijke markt uit met BUSINESSFLEET. Na de eerdere introductie van het BUSINESS abonnement en CALLTOGETHER voor kleine ondernemingen, richt BUSINESSFLEET zich op ondernemingen met meer dan 5 mobiele telefoons.

Doordat de gebruikers van BUSINESSFLEET onderling tegen een zeer aantrekkelijk tarief bellen en gebeld worden, kunnen grote besparingen worden gerealiseerd. Voor bellen naar een vast of mobiel toestel buiten de groep, gelden eveneens aantrekkelijke tarieven. Ondernemingen kunnen éénmaal per maand kosteloos van belbundel wisselen. Niet-gebruikte belminuten worden automatisch meegenomen naar de volgende maand.

BUSINESSFLEET biedt een onderneming de keuze tussen acht scherp geprijsde belbundels, variërend van 600 tot 2600 belminuten per maand. Alle gebruikers maken - eventueel met toepassing van nummerportabiliteit - gebruik van een gezamenlijke belbundel. Naast het inkoopvoordeel van de bundel, geldt een zeer aantrekkelijk tarief voor onderling bellen vanaf 5,2 cent. Dit is goedkoper dan bellen via een vaste lijn. Mobiel bellen is daarmee een aantrekkelijk alternatief voor bellen via vaste lijnen.

Electronic Invoice maakt onderdeel uit van BUSINESSFLEET. Met dit programma kunnen bedrijven belgedrag analyseren, kostenoverzichten maken en kostenbesparingen traceren. Net als het gewone BUSINESS abonnement, biedt BUSINESSFLEET standaard professionele Voicemail, Faxmail en uitgebreide service via de Dutchtone Business Desk en uiteraard nummerportabiliteit.

Jérôme Rémy, Chairman en Chief Executive Officer van Dutchtone: "Met de landelijke dekking eind oktober en de introductie van BUSINESSFLEET zetten we belangrijke stappen in de uitrol van onze totale producten- en dienstenportfolio op de zakelijke markt. Binnen niet al te lange tijd zullen we deze portfolio bovendien gaan aanvullen met e-mail-mogelijkheden en WAP."

"Bellen tegen een lager tarief binnen bedrijven was tot nu toe alleen mogelijk voor zeer grote ondernemingen. Met de introductie van BUSINESSFLEET maakt Dutchtone daar een einde aan. Ook het midden- en kleinbedrijf kan nu optimaal gebruik maken van het voordelige BUSINESSFLEET, inclusief een compleet pakket aan services", aldus Eric Huygen, Commercieel Directeur bij Dutchtone.

Prijs en beschikbaarheid

BUSINESSFLEET is vanaf 4 oktober 1999 verkrijgbaar.

Dutchtone NV

Dutchtone NV wordt onderdeel van de Dutchtone Group, waartoe ook Casema en EuroNet Internet gaan behoren. Dutchtone NV is de Nederlandse telecom-operator die op 26 januari 1999 in de mobiele-telecommunicatiemarkt met diensten op basis van de nieuwe GSM 1800-technologie van start is gegaan. Inmiddels biedt Dutchtone ook gecombineerde vaste en mobiele diensten.

In oktober 1999 zal het mobiele netwerk van Dutchtone landelijke dekking bieden. Dit houdt in dat meer dan 95% van de Nederlanders in hun woonplaats met Dutchtone kunnen bellen. Het hoofdkantoor van Dutchtone staat in Den Haag. Op dit ogenblik heeft Dutchtone zo'n 900 medewerkers in dienst. Een tweede Tele Advies Centrum in Arnhem is begin september 1999 van start gegaan met zo'n 250 teleadviseurs.

Deel: ' Extra service Duchtone voor mkb '