FAMILIA (Directe Democraten) biedt CDA haar domeinnaam aan

DEN HAAG, 20120810 -- De verkiezingscampagne is begonnen, maar niet alle politieke partijen zijn klaar voor de strijd om de kiezer. De puntjes worden op de i gezet om de kiezer op woensdag 12 september 2012 in het stemhokje naar de juiste lijst te dirigeren. Voor het CDA is dat Lijst 4 (www.lijst4.nl).

De Kiesraad stelde op 2 augustus 2012 de lijstnummers vast en inmiddels verschijnen in de steden en de dorpen de verkiezingsborden. Het uitdelen van flyers en het andere promotiemateriaal moet nog beginnen. Binnen vijf weken moeten de zwevende kiezers overtuigd worden en moeten dan weten waar de oude partijen en de nieuwe partijen voor staan. Hebben de partijen wel aan alles gedacht ? Zijn de domeinnamen al geregeld?

FAMILIA (Directe Democraten) helpt de verschillende partijen en biedt onderstaande domeinnamen te huur aan:
www.lijst4.nl     4. Christen Democratisch Appèl (CDA) www.lijst15.nl    15. Democratisch Politiek Keerpunt DPK www.lijst16.nl    16. 50PLUS www.lijst18.nl    18. Anti Europa Partij www.lijst20.nl    20. Partij van de Toekomst (PvdT) www.lijst21.nl    21. Politieke Partij NXD

Zie ook: FAMILIA (Directe Democraten) wil brede volkspartij

Deel: ' FAMILIA (Directe Democraten) biedt CDA haar domeinnaam aan '