FAMILIA (Directe Democraten) kiest voor 'MAREK in de KAMER'

DEN HAAG, 20120721 -- Met de verkiezingscampagne 'MAREK in de KAMER' wordt een kiezerspotentieel van 1,5 miljoen mensen op de kandidatuur van Marek Karczewski geattendeerd. Deze informatica-ingenieur (TU Delft) wil met alle lokale politieke partijen in Nederland aan de slag met het verkiezingsprogramma van De Groene Zaak om steden en dorpen duurzamer en leefbaarder te maken. Schone auto's en schone steden: www.degroenezaak.com.

Op de website www.lokaalnederland.nl legt de 37-jarige informatica-ingenieur uit wat hem beweegt zich als volksvertegenwoordiger te gaan inzetten voor een gezonde toekomst. Marek wil jaarlijks 20 miljard euro uitsparen op de rijksoverheidsuitgaven door verspilling tegen te gaan. Alleen al door de verspilling tegen te gaan kan de enorme staatsschuld van 400 miljard euro die Nederland heeft opgebouwd drastisch worden teruggebracht zonder dat de huishoudens van gezinnen, families, ZZP-ers en MKB-ers worden uitgeperst. Iedere baby die nu geboren wordt, begint in de wieg al met een schuld van 50.000 euro. Dat is ernstig en onaanvaardbaar. Het is ronduit schandalig.

MAREK in de KAMER

Op zijn website zegt Marek: 'Ik ben op 28 september 1975 in Warschau geboren als Marek Pawel Karczewski. In 1981 ben ik samen met mijn ouders vanuit Polen naar Nederland verhuisd. Ik was toen 6 jaar oud.
Na mijn opleiding aan het Christelijk Lyceum in Delft heb ik aan de TU Delft Technische Informatica gestudeerd en voer sinds mijn afstuderen de titel van ingenieur.
Tijdens mijn studie en daarna heb ik steeds belangstelling gehouden voor de geschiedenis van Polen en Europa en voor de onderlinge relaties tussen de landen van Europa door de eeuwen heen. In de lappendeken van volkeren en talen zijn oorlogen gevoerd en zijn pogingen gedaan tot samenwerking te komen op wetenschappelijk, cultureel, politiek, economisch, financieel en militair terrein.
Ik beheers een aantal talen goed tot zeer goed in woord en geschrift, waaronder Nederlands, Engels, Pools, Duits en Russisch. Dat komt goed van pas als ik de huidige ontwikkelingen in Europa wil volgen en in de binnen- en buitenlandse media de berichten wil volgen over de eurocrisis en de pogingen om deze op te lossen.'

Lees verder www.lokaalnederland.nl .

Marek is betrokken bij de voorbereidingen van TCS EUROPOLIS GROWTH FUND - EUROPOLIS N.V. ( www.premier-markrutte.nl ) en hoopt dat Nederland hiermee snel aan de slag gaat en wacht nu op een besluit van het kabinet en de beide kamer der Staten Generaal.

Marek gelooft in Europese samenwerking en volgt met trots het project Adventure World Warschau van de in Polen wonende Nederlander Peter Jan Mulder en de andere investeerders, die Imtech de opdracht hebben gegeven voor het hele projectmanagement van het grootschalige avonturenpark van 240 hectare en 25 attracties (van achtbanen en waterparken tot familieboottochten) op een afstand van 30 kilometer ten zuidwesten van de Poolse hoofdstad. Imtech verzorgt alle technische activiteiten in het avonturenpark, van energieopwekking, energiedistributie, elektrotechniek, lucht- en klimaattechniek en (brand-)beveiliging tot ICT-oplossingen en de waterzuivering. Imtech staat er voor in dat de projectrealisatie en exploitatie voldoet aan de hoogste criteria van duurzaamheid en een goed voorbeeld wordt voor architecten en ingenieurs wereldwijd op het gebied van  innovation technology en sustainable development.

Marek gaat de lezers van zijn nieuwsbrief op de hoogte houden van de ontwikkelingen en zal ook zorgen dat FAMILIA De allergrootste familie van Nederland de weg weet te vinden naar dit grote attractiepark zodra het de poorten heeft geopend in 2015. http://www.adventureworldwarsaw.com

Zie ook:

FAMILIA (Directe Democraten) daagt premier Mark Rutte uit