FAMILIA (Directe Democraten) redt KPN en de AAA status van Nederland

Op 4 september 2013 moet iedereen een of meer aandelen KPN in bezit hebben om toegang te krijgen tot de BAVA die KPN op 2 oktober 2013 zal houden. Doe mee.

DEN HAAG, 20130824 -- De Stichting Preferente aandelen B KPN ( https://www.prefs-kpn.nl ) heeft duidelijk gemaakt dat zij bestaat om op de belangen van KPN en alle stakeholders te letten. De stichting kan zo nodig in actie komen al dat nodig blijkt te zijn vanwege de opstelling van Carlos Slim en het bod dat America Movil op KPN uitbrengt. Onder leiding van PGGM bepalen de bij KPN betrokken pensioenfondsen hun standpunt.. FAMILIA (Directe Democraten) roept thans iedereen op mee te doen en verwijst daarbij naar haar oproep van 10 mei 2012 die geplaatst is op de website www.twitter-online.nl met verdere actuele informatie.

www.twitter-online.nl

Na de persconferentie van vrijdag 23 augustus 2013 over ABNAMRO en de publiciteit die daardoor is veroorzaakt, wordt alle aandacht gericht op de poging tot overmeestering van KPN door Carlos Slim.

De strijd om KPN barst los en wij gaan daarbij als Nederlanders niet werkloos toezien. Wij doen mee en geven gehoor aan de oproep van FAMILIA (Directe Democraten).

Wij komen naar de BAVA die op 2 oktober 2013 gehouden wordt door KPN.

De Tweede Kamer is waakzaam evenals de Stichting Preferente aandelen B KPN.

Deel: ' FAMILIA (Directe Democraten) redt KPN en de AAA status van Nederland '