FAMILIA (Directe Democraten) wil brede volkspartij met CDA

Reactie nodig op partieel bod van Carlos Slim op KPN

DEN HAAG, 20120510 -- De Politieke Vereniging Directe Democraten ( FAMILIA ) wil naar een brede volkspartij, zodat Nederland kan reageren op de grote uitdagingen in Europa. Op weg naar de verkiezingen van 12 september 2012 is een snelle reactie nodig op het partiele bod dat op 8 mei 2012 gedaan werd door Carlos Slim op KPN. De partijen van het lenteaccoord (VVD, CDA, D66, Christen Unie en Groen Links) moeten nu direct in actie komen....

Geachte voorzitter en leden van de Tweede Kamer,

Het Nederlandse parlement moet nu direct het voortouw nemen bij reacties op het bod van Carlos Slim op KPN.

De Politieke Vereniging Directe Democraten ( FAMILIA ) wijst daarbij op haar persbericht van 8 mei 2012.

TCS Fund ( EUR 285 miljard ) maakt het mogelijk dat een bod wordt uitgebracht op KPN, zodat ABNAMRO, ASR en KPN 100% deelnemingen worden van The Breeding Swan - EUROPOLIS N.V. onder directie van EIB Europese Investerings Bank, de bank van de 27 EU landen.
www.nieuwsbank.nl/inp/2012/05/08/G029.htm

Op 23 mei 2012 zijn de 27 EU regeringsleiders bij elkaar op uitnodiging van Herman van Rompuy om te spreken over de situatie in Europa. Daarbij zal de rol van de Europese telecomindustrie bij democratische ontwikkelingen en technologische vernieuwingen t.b.v. televoting en volksraadplegingen uiteraard ook besproken moeten worden.

Met vriendelijke groet,

Jos Hendriks
www.directedemocraten.nl

Zie ook:
www.bredevolkspartij.nl
KPN neemt kennis van ongevraagd partieel bod
'Kroes moet nu met voorstel Europese netneutraliteit komen'

Deel: ' FAMILIA (Directe Democraten) wil brede volkspartij met CDA '