FAMILIA (Directe Democraten) wil KPN aandeel voor iedere Nederlander

De BAVA ( buitengewone vergadering van aandeelhouders ) van KPN wordt gehouden op 10 januari 2014.

DEN HAAG, 20131205 -- Iedereen die op 13 december 2013 eigenaar is van tenminste 1 aandeel in KPN kan zich aanmelden voor de BAVA. Door een of meer aandelen in KPN te bezitten kan jong en oud voortaan direct betrokken zijn bij alle economische ontwikkelingen in Nederland en in Europa en de rest van de wereld. Er staat veel te gebeuren.

FAMILIA (Directe Democraten) wil onze AAA status redden
Sinds het persbericht van 24 augustus 2013 is er veel gebeurd. De Stichting Preferente Aandelen B KPN is in actie gekomen en Carlos Slim heeft het bod op KPN ingetrokken. Nederland is door S&P gewaarschuwd door het verlagen van de AAA status. Dat nemen wij zeker serieus.

FAMILIA (Directe Democraten) wil een brede volkspartij
Met het persbericht van 10 mei 2012 riepen wij de politieke partijen in de Tweede Kamer op direct in actie te komen naar aanleiding van het partiele bod van Carlos Slim op KPN.

Omdat echter de actie vanuit de Tweede Kamer teleurstellend bleek te zijn en wij als Nederlanders toch geconfronteerd blijven worden met onzekerheden over onze welvaart en over ons welzijn zal nu opnieuw actie ondernomen worden op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014.

Een zwaan kleef aan effect gaat zorgen voor een politieke aardverschuiving in de Nederlandse steden en dorpen. Ouderen komen op voor zichzelf en voor hun kinderen en kleinkinderen en zij gaan actief in de gemeentepolitiek meedoen.

FAMILIA (Directe Democraten) steunt onze ouderen
Als ouderen voor zichzelf opkomen verdienen zij steun. Door zich te verenigen in de politiek en in de maatschappij zoals door het deelnemen aan de komende BAVA van KPN op 10 januari 2014 laten ouderen zien dat hun ervaring, kennis en wijsheid goed van pas kan komen in de toekomst.

www.directedemocraten.nl

Deel: ' FAMILIA (Directe Democraten) wil KPN aandeel voor iedere Nederlander '