Hewlett-Packard persbericht

FAMILIE VERHOEFF WINT REIS NAAR KLEURRIJK RIO DE JANEIRO

Amstelveen, 21 januari - De heer Verhoeff uit Piershil is mede door de meest originele slagzin de winnaar geworden van de 'Samba de Color' prijsvraag van Hewlett-Packard. Uit handen van de heer S. Schadenberg, product marketing manager van Hewlett-Packard, ontving de gelukkige prijswinnaar een reischeque voor een volledig verzorgde reis voor twee personen naar Rio de Janeiro. Het kleurrijke carnavalsgedruis is hier deze maanden in volle gang.

Hewlett-Packard organiseerde de prijsvraag ter introductie van de nieuwste kleuren All-in-Ones , de OfficeJet Pro 1170C en 1175C. Deze modellen zijn een kleurenprinter, kleurenscanner, en kleurencopier in één apparaat, dus All-in-One. Door de HP PhotoREt II technologie hebben de documenten levensechte, bruisende kleuren.

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolios op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 124.600 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Dit bericht is in het Engels beschikbaar via: NewsDesk

Deel: ' Familie wint reis naar Rio de Janeiro met prijsvraag HP '