BOVAG

Famke Bronsema benoemd tot thinkBIG-ambassadeur

14 February 2003

De Truck Dealer Associatie (TDA), een afdeling van BOVAG, heeft de zeventienjarige Famke Bronsema uitgeroepen tot thinkBIG-ambassadeur. Famke zal zich dit jaar samen met TDA gaan inzetten om jongeren te enthousiasmeren voor werken in de truckbranche.

Famke Bronsema, een zeventienjarige Rotterdamse, volgt de VMBO-opleiding motorvoertuigentechniek en werkt vier dagen in de week bij de Rotterdamse vestiging van Techno Service Nederland. Als meisje in wat nog altijd overwegend een mannenwereld is, neemt zij een bijzondere positie in. Haar enthousiasme voor het vak is groot en ze wil anderen daar graag van overtuigen. Ze is representatief voor de branche en vervult een voortrekkersrol voor haar leeftijdsgenoten.

Tijdens één van de komende uitzendingen van RTL 5 Transportwereld wordt Famke Bronsema officieel benoemd tot ambassadeur. Ze zal het komende jaar vaker van zich laten horen. Ook zal zij aanwezig zijn op de BedrijfsautoRAI in oktober.

Het benoemen van een ambassadeur is onderdeel van de grote wervingscampagne thinkBIG die TDA vorig jaar samen de RAI Vereniging afdeling autos is gestart. Hoewel veel jongeren een opleiding tot voertuigtechnicus volgen, zijn er nog te weinig die voor de grote jongens kiezen. De thinkBIG-actie promoot de truckbranche onder jongeren. Met name de Truck Experience op de BedrijfsautoRAI 2002 was een groot succes. Ook de site www.thinkbig.nl wordt goed bezocht. Veel jongeren hebben dankzij deze actie al voor de truckbranche gekozen.

Zoekwoorden:

Deel: ' Famke Bronsema benoemd tot thinkBIG-ambassadeur truckbranche '