fenit-middagcongres "Vertrouwen in IT"

Opnieuw een spetterend FENIT-congres met een bijzonder programma en presentatiemogelijkheden voor FENIT-leden!

Na het daverende succes van het congres in oktober, organiseert FENIT op woensdag 23 juni a.s. opnieuw een middagcongres in 't Spant in Bussum. Thema is dit keer "Vertrouwen in IT". FENIT-leden kunnen rekenen op een flinke korting op de toegangsprijs.

FENIT is zeer verheugd u een bijzonder programma te kunnen bieden, waarvan we u hier alvast een voorproefje geven:

Oud-landmachtbevelhebber H.A. Couzy zal als eerste het podium beklimmen om een korte lezing te geven over "Vertrouwen, tussen opdracht en werkelijkheid".
Voorzitter Martin Simek zal vervolgens het debat rond het congresthema leiden. In het panel zit o.a. Professor Dommering, hoogleraar Instituut voor Informaticarecht, bekend van zijn aan FENIT-leden uitgebrachte advies over het Millenniumprobleem (1997).
Na de pauze komt de verhouding opdrachtgever-leverancier aan bod in " Het potentikle probleem tussen dienstverlener en klant", waarna Ronald Naar de link zal leggen tussen natuurgeweld en de zakelijke omgeving in "Mijn vertrouwen in mens en techniek" (voor deze bergbeklimmer van de Mount Everest en Pool-expeditieleider zeker geen onbekend terrein). De aansluitende borrel biedt de mogelijkheid om uitgebreid te netwerken met andere IT-bedrijven.
Het complete programma van het congres is ook digitaal beschikbaar als PDF-bestand.
Voor meer informatie en aanmelding zie Euroforum-site: www.euroforum.nl

Evenals vorig jaar kunnen FENIT-leden zich aan de congresbezoekers presenteren door middel van een stand, maar er zijn dit keer ook legio andere mogelijkheden:

* Uw brochure presenteren in de FENIT-kenniswand, zodat elke deelnemer bij binnenkomst en tijdens de pauzes een exemplaar kan meenemen;

* Sponsoring van de lunch, met diverse promotiemogelijkheden tijdens het congres;

* Uw logo op de kwaliteits-congrestas;

* Relatie-ontvangst: voor bedrijven die een stand huren en/of de lunch sponsoren, bestaat de mogelijkheid om interne en externe relaties uit te nodigen.

Meer informatie kunt u opvragen bij Euroforum, Astrid Klaassen, tel. 040 - 297 48 45.

31 mei 1999

Deel: ' FENIT-middagcongres "Vertrouwen in IT" '