Ingezonden persbericht

Filmpremiere "ALS JE VERLIEFD WORDT " in Den Haag

U I T N O D I G I N G

(ter attentie van de verslaggevende media)

De Nederlandse première in aanwezigheid van cast & crew van de romantische speelfilmkomedie

"ALS JE VERLIEFD WORDT"

MAANDAG 6 FEBRUARI 2012
LOCATIE: PATHÉ BUITENHOF, DEN HAAG
(Buitenhof 24, t.o. Tweede kamer der Staten-Generaal en Binnenhof) ONTVANGST: 19.15 UUR
AANVANG: 20.00 UUR
DRESSCODE: FEESTELIJK

IN AANWEZIGHEID VAN CAST & CREW
Bas Muijs, Fajah Lourens, Elle van Rijn, Marc van Uchelen, Fabienne Leeseman, Daniel Nussbaum, Talisia Misiedjan, Edwin Jonker, Mimoun Luked Radi, Jihane El Fahidi, Joost Buitenweg, Ruben Lursen, Jolanda van den Berg, Ernst Daniel Smid, Job Redelaar, Casper van Bohemen, Karel de Rooij, Shura Out, Danny da Costa, Colthilde Gaugaud Parici,... regisseur Hans Scheepmaker en producent Rob Houwer.

HET PROGRAMMA
19.00 uur - Persbalie open
19.15 uur - Start rode loper
± 21.30 uur - Presentatie cast & crew met aansluitend Afterparty.

Media zijn maandag 6 februari van harte welkom om van deze première verslag te doen op de rode loper en bij de presentatie na afloop... Omdat het theater tot de laatste plaats vol zit, zal het helaas niet mogelijk zijn om de film mee te kijken.

Het vriendelijke verzoek per e-mail uw komst te bevestigen bij monique@mvsp.nl

SYNOPSIS (Beknopt)
Dertiger Benjamin Buck (Bas Muijs) runt als CEO het grote overslagbedrijf in de Amsterdamse haven dat zijn superrijke vrouw Marilou (Elle van Rijn) van haar vader heeft geërfd. Afkomstig uit een gewoon milieu is Benjamin niet gevoelig voor rangen en standen en verveelt hij zich in deze Wassenaarse kringen steeds meer. Zijn vrouw Marilou voelt zich daar echter als een vis in het water en heeft maar één obsessie; zich steeds verder verfraaien door plastische chirurgie.

Op een avond valt Benjamin als een blok voor de fraaie en energieke Patty (Faya Lourens), zonder te weten dat dit mooie meisje in de kantine van zijn eigen bedrijf werkt. Maar Patty voelt totaal zich niet aangetrokken tot dit chique type.

Om haar hart te veroveren gaat Benjamin daarom in zijn eigen bedrijf vermomd en zo undercover aan de slag als de volkse vrachtwagenchauffeur Bennie...

()
Een film van Rob Houwer's productiehuis NEDFILM & TELEVISION BV in samenwerking met de TROS en Publieke Omroepfonds CoBO.

De film wordt gedistribueerd door JUST FILMDISTRIBUTION (Rundskop, Razend, Abrir Puertas Y Ventanas) en zal vervolgens door JustBridge op DVD en Blu-ray worden uitgebracht.

VANAF 9 FEBRUARI TE ZIEN IN DE BIOSCOOP
www.alsjeverliefdwordt.nl