19 januari 2000

P. Latupeirissa
FLEX INFORMATION TECHNOLOGY BENOEMT DIRECTEUR

Met ingang van 1 maart 2000 wordt de heer P. Latupeirissa (53) benoemd tot directeur van Flex Information Technology B.V. Hij gaat leiding geven aan een bedrijf dat in twee jaar tijd is gegroeid tot ruim 200 consultants. De heer Latupeirissa was voorheen directeur Professional Services bij Syntegra en maakte deel uit van het management team.

Peter Latupeirissa was sinds 1994 werkzaam bij Syntegra, waarvan de laatste twee jaar als directeur Professional Services. Zijn loopbaan is begonnen bij de Koninklijke Marine. Na de Gemeentegiro van Amsterdam, het Rekencentrum van de gemeente Amsterdam (GCEI) en Copcon is hij begonnen bij Syntegra. Met zijn overstap krijgt hij de eindverantwoordelijkheid over de B.V. Flex Information Technology.

De Integraal Beheermaatschappij B.V. is een jonge onderneming en vooral bekend onder de naam van het dochterbedrijf: Flex Information Technology B.V. Vanaf de start op 1 november 1997 is de onderneming gegroeid tot een omvang van ruim 200 medewerkers en een omzet van bijna fl. 26 miljoen in 1999. Naast Flex Information Technology B.V. zijn per 1 oktober 1999 nog twee aparte dochterbedrijven opgericht: Flex Operational Services B.V. en Flex Strategic Consultancy B.V. De algemene leiding is in handen van de oprichters en eigenaren: Rob de Laat (33) en Marcel Broersma (32).

Naast Rob de Laat en Marcel Broersma zijn er drie directeuren, die verantwoordelijk zijn voor de dochterbedrijven. De directeuren zijn: Jaap van Gogh (directeur Flex Operational Services B.V.), Paul Oldenburg (directeur Flex Strategic Consultancy B.V.) en Peter Latupeirissa (directeur Flex Information Technology B.V.).

De Integraal Beheermaatschappij B.V. onderscheidt zich door een innovatief arbeidsvoorwaardenmodel. De drie dochterbedrijven richten zich op de markt voor het integraal beheer van informatiesystemen. Flex Strategic Consultancy B.V. werkt exclusief op het strategische segment van de ICT markt en managementconsultancy. De dienstverlening van Flex Information Technology B.V. is gericht op zowel de organisatorische als de technische aspecten van integraal beheer. Tenslotte is Flex Operational Services B.V. werkzaam op het operationele segment van de markt voor informatie, communicatie en technologie (ICT).

Deel: ' Flex Information Technology benoemt directeur '