Flinndal introduceert nieuwe dieetmethode

HAARLEM, 20130926 -- Vandaag lanceert Flinndal een nieuwe dieetmethode: Flinndal Gezond Gewicht. De methode bestaat uit een combinatie van effectieve afslankproducten, advies van een voedingsdeskundige, én een door diëtisten ontwikkeld stappenplan om te helpen bij het veranderen van je eet- en leefpatroon. Zo wil Flinndal er voor zorgen dat mensen op verantwoorde wijze een gezond gewicht bereiken en dat ook behouden.

Gezondheid voorop. Flinndal, bekend als ‘Dé webshop voor vitaminen’, heeft haar expertise over voedingsstoffen ingezet om dieetproducten te ontwikkelen: gezondheid, effectiviteit en kwaliteit staan daarbij voorop. De producten bevatten veel vitaminen, vezels en eiwitten. De werking van de producten is wetenschappelijk onderbouwd en de producten bevatten zo veel mogelijk natuurlijke ingrediënten.

Om een blijvend resultaat te boeken met afvallen, gelooft Flinndal dat je naast effectieve afslankproducten ook deskundig advies moet bieden. Daarom heeft Flinndal een aanpak ontwikkeld die bestaat uit effectieve afslankproducten gecombineerd met deskundig advies en een stappenplan. Dit stappenplan helpt je in 12 weken je leefstijl te verbeteren door je bewust te maken van wat je eet en door het geven van praktische tips. Daarnaast is er de mogelijkheid om telefonisch contact te hebben met de Flinndal voedingsdeskundigen, voor vragen en advies. Zo zorg je dat de kilo’s er niet meteen weer aanvliegen en kun je uiteindelijk ook zonder de Gezond Gewicht producten op gewicht blijven.

Assortiment
Het assortiment bestaat uit hoogwaardige, caloriearme eiwitshakes, een biologische afslankthee, vezelrijke energierepen met vitaminen, en een speciaal voedingssupplement met natuurlijke ingrediënten (o.a. glucomannan tegen het hongergevoel en groene thee voor de vetverbranding).

Flinndal
Flinndal (opgericht in 2006) is Nederlands grootste online winkel voor hoge kwaliteit voedingssupplementen. Ons uitgangspunt: kwalitatief hoogwaardige aanvulling op de dagelijkse voeding, mét deskundig advies, voor een aantrekkelijke prijs. Flinndal streeft ernaar uitstekende service te bieden aan haar klanten. Flinndal is lid van de Thuiswinkel organisatie.

Deel: ' Flinndal introduceert nieuwe dieetmethode '