nieuwsagenda

maandag 28 november

geen agendapunten. di

dinsdag 29 november

cao houthandel eerste onderhandelingsronde. meer informatie: persvoorlichter fnv bouw elvira bos, 06 - 51 85 62 04.

12.00 uur roosendaal, bouwbedrijf van den berg bouw, klerkenveld, industrieterrein borchwerf ii. fnv bouw en menzis zorgverzekeringen komen met veilig en gezond werken toer 2011 in roosendaal. meer informatie: persvoorlichter fnv bouw eric baars, 06 - 53 73 44 94.

13.30 uur den haag, tweede kamer. fnv kiem roept samen met ntb en consumentenbond tweede kamer op tot afwijzen download-verbod en moderniseren recht op kopiëren muziek en film voor privégebruik . fnv-voorzitter agnes jongerius en consumentenbond-directeur bart combée overhandigen petitie aan voorzitter vaste kamercommissie veiligheid en justitie. meer informatie: fnv-persvoorlichter harrie lindelauff, 020 - 58 16 552.

16.00 - 18.00 uur leiden, snouck hurgronjehuis, rapenburg 61. presentatie encyclopedie over europese migratiegeschiedenis van leidse historici leo lucassen en pieter emmer. fnv-voorzitter agnes jongerius en niek jan van kesteren (directeur vno/ncw) nemen eerste exemplaar in ontvangst. meer informatie: fnv-persvoorlichter femke van zijst, 020 - 58 16 550.

18.30 - 21.30 uur den haag, hilton hotel, zeestraat 35. femmes leaders nederland organiseert maandelijkse bijeenkomst. fnv-voorzitter agnes jongerius spreekt over 'economische stand van zaken en hoe je je als vrouw staande houdt in mannenwereld' . meer informatie: fnv-persvoorlichter femke van zijst, 020 - 58 16 550.

19.30 - 22.00 uur amsterdam, stadhuis, boekmanzaal, amstel 1. fnv vrouwenbond en organiseert met stichting savo bijeenkomst over huiselijk geweld . met o.a. speeches en tips van en gesprekken met ervaringsdeskundigen. voor meer informatie: directeur fnv vrouwenbond tineke van der kraan, 020 - 58 16 398.

wo

woensdag 30 november

cao tentoonstellingsbouw tweede onderhandelingsronde. meer informatie: persvoorlichter fnv bouw elvira bos, 06 - 51 85 62 04.

10.30 - 12.00 uur vlissingen, wooncorporatie l'escaut woonservice, hermesweg 13. fnv bouw en menzis zorgverzekeringen komen met veilig en gezond werken toer 2011 in vlissingen. meer informatie: persvoorlichter fnv bouw eric baars, 06 - 53 73 44 94.

16.00 - 18.30 uur diemen, randstad holding, diemermere 25. randstad holding organiseert afscheidssymposium fred van haasteren over 'waardig uitzendwerk'. forumdiscussie met o.a. fnv-bestuurder catelene passchier en vno-ncw-directeur niek jan van kesteren en speech van minister kamp (sociale zaken en werkgelegenheid). meer informatie: fnv-persvoorlichter harrie lindelauff, 020 - 58 16 552.

19.30 - 22.30 uur amersfoort, de drietand, neptunusplein 70. informatiebijeenkomst over bezuinigingen kabinet die kwetsbare mensen hard raken (wet werken naar vermogen) met speech fnv-voorzitter agnes jongerius. meer informatie: fnv-persvoorlichter arjen zegers, 020 - 58 16 559.

19.30 uur gouda, de veste, ridder van catsweg 300. informatiebijeenkomst over bezuinigingen kabinet die kwetsbare mensen hard raken (wet werken naar vermogen) met speech fnv-bestuurder leo hartveld. meer informatie: fnv-persvoorlichter arjen zegers, 020 - 58 16 559. do

donderdag 1 december

cao schoonmaak tweede onderhandelingsronde. meer informatie: persvoorlichter fnv bondgenoten marco van moort, 030 - 27 38 257.

9.00 - 18.00 uur den bosch, 1931 congrescentrum brabanthallen, oude engelenseweg 1. stichting 'blik op werk' organiseert congres 'fit to work'. mini-symposium o.a. met speech fnv-bestuurder leo hartveld over "Hoe fit is onze sociale zekerheid?". Meer informatie: FNV-persvoorlichter Arjen Zegers, 020 - 58 16 559. vr

vrijdag 2 december

Cao Schoonmaak derde onderhandelingsronde. Meer informatie: persvoorlichter FNV Bondgenoten Marco van Moort, 030 - 27 38 257. za

zaterdag 3 december

Geen agendapunten. zo

zondag 4 december

12.00 uur Nieuwste editie van deze FNV Nieuwsagenda verschijnt.

Deel: ' FNV Nieuwsagenda vanaf 28 november 2011 '