2 december 2012

fnv nieuwsagenda

ma

maandag 3 december

tweede ronde cao-onderhandelingen dnb. meer informatie: joyce mooring, persvoorlichter fnv bondgenoten, 030 - 27 38 224

vierde ronde cao-onderhandelingen mode- en sportdetailhandel (mitex); de cao geldt voor circa 100.000 werkers waarvan het merendeel jonger is dan 25 jaar. meer informatie: joyce mooring, persvoorlichter fnv bondgenoten, 030 - 27 38 224 of kijk op www.fnvbondgenoten.nl/mode-en-sportdetailhandel

cao-onderhandelingen albert heijn distributie. meer informatie: joyce mooring, persvoorlichter fnv bondgenoten, 030 - 27 38 224 of kijk op www.fnvbondgenoten.nl/albert_heijn

19.00 uur, café-restaurant de rustburcht, strevelsweg 744, rotterdam. vakbondscafé met als thema "Zijn de kabinetsplannen van Rutte II een brug te ver?" Leo Hartveld (vice-voorzitter FNV/de nieuwe vakbeweging verzorgt de inleiding. Voor meer informatie: Arjen Zegers, persvoorlichter FNV/de nieuwe vakbeweging of kijk op: www.fnvbondgenoten.nl/vakbondscafe

dinsdag 4 december

Onderhandelingen over een sociaal plan bij ASR. Meer informatie: Joyce Mooring, persvoorlichter FNV Bondgenoten, 030 - 27 38 224

Cao-onderhandelingen ICK (Informatie-, communicatie- en kantoormachinebranche). Meer informatie: Joyce Mooring, persvoorlichter FNV Bondgenoten, 030 - 27 38 224

13.30 uur, Hal van de Tweede Kamer, Den Haag. Overhandiging oplossing voor de geplande bezuiniging op de oudertoeslag voor de kinderopvang aan de vaste Kamercommissie voor Sociale Zaken en Werkgelegenheid. De oplossing is een initiatief van bedrijven, werknemers en ouders van kinderopvang. Voor meer informatie: Harrie Lindelauff, persvoorlichter FNV/de nieuwe vakbeweging, 020 - 58 16 552
wo

woensdag 5 december

Vervolg cao-onderhandelingen Albert Heijn Distributie. Meer informatie: Joyce Mooring, persvoorlichter FNV Bondgenoten, 030 - 27 38 224 of kijk op www.fnvbondgenoten.nl/albert_heijn
do

donderdag 6 december