GOUDVISHAL
Postbus 251, 6800AG,Arnhem
e-mail: goudvish@xs4all.nl

zaterdag 26 februari
FORMS JUNGLE DRUM & BASS EVENTS:
DJs: SHAKE & BREAK SOUNDSYSTEM, DJ TYSON, REN, C-CODE, HYSTERIC & MC ONE. + THE FLIPMODE VJ TEAM.
Entree: f 10,- (na 0.00u 12,50)
Open: 22.00u

Persbericht:
Shake & Break Soundsystem bestaat sinds eind 1998. De twee oprichters van dit soundsystem zijn DJ C-Code (a.k.a. MC One) & DJ Ren. Zij vonden in 1998 dat het tijd werd om een Soundsytem op te richtten waar veel mensen hun creativiteit in konden stoppen. Zij waren daarvoor allebei al 2 jaar solo bezig. Ondertussen bestaat Shake & Break soundsystem uit de volgende leden: DJ C-Code, DJ Ren, MC One, Scratcher Hysteric , VJ Team Flipmode en Grafisch Vormgeefster Annelies Vermeer. Deze groep is begonnen met als uitgangspunt; Drum & Bass promoten in Nederland door middel van diverse (gast)optredens in het land. Zoals onder andere: 013, Tilburg op de Beats & Beyond parties zo'n 6 tot 8 keer per jaar, Paradiso, Amsterdam bij de Vip-Club, de Boulevard in Den Bosch en in de Jaarbeurshallen in Utrecht bij de Basic groove Mixchampionships. In The Zoo Sittard zijn ze ook regelmatig terugkerende gasten en in Willem II in Den Bosch.zijn zij resident deejays; dat betekent dus dat zij een vaste avond hebben. Mc One heeft solo al diverse events gehost, Onder andere bij de volgende dj's; DJ Kemistry (r.i.p.) & Storm, Decoder, Technical Itch en Dom & Roland, A-sides, DJ Ed Rush & Optical (samen met MC Dart), DJ Esther, DJ Tyson, DJ Nubian, B.L.I.M. & Danmass Soundsystem. In het jaar 2000 zal waarschijnlijk begonnen worden met Shake & Break Records. Ook zal over een aantal weken de internetsite on-line zijn.

Deel: ' Forms jungle drum & bass event in Arnhem '