FORTUNECITY.COM VERHOOGT
WEBRUIMTE VOOR PERSOONLIJKE WEB-SITES
MET EEN ONGEKENDE 500%

Internationale Media Gigant Verhoogt Gebruikers Webruimte van 20 naar 100 Megabytes

21 Maart 2000 - New York, NY - FortuneCity.com, Inc. (Neuer Markt - FCT), (www.fortunecity.com), een toonaangevende internet bedrijf en netwerk van persoonlijke web-sites, inhoud en entertainment web-sites, heeft 21 maart 2000 bekend gemaakt, dat de beschikbare webruimte voor individuele homepages van haar leden wordt verhoogd met 80 megabyte.

Door de allocatie van persoonlijke webruimte voor haar leden te verhogen van 20 naar 100 MB, biedt FortuneCity meer dan enig ander bedrijf. Deze verbetering stelt de leden van de FortuneCity gemeenschap in staat om multimedia toepassingen, flash animaties, video en 3D afbeeldingen te integreren in hun persoonlijke web-sites. Web gebaseerde ondernemingen zoals Angelfire, The Globe, & Tripod bieden momenteel 20 MB web-ruimte voor een persoonlijke homepage. FortuneCity is constant op zoek naar manieren om haar service en aanbiedingen voor haar leden te verbeteren. Als gevolg van FortuneCity's constante service verbetering, is het ledental omhoog gevlogen. Vorig jaar groeide het ledenaantal met 436% van 1 - naar 5 miljoen.

Naast de aanbieding van extra opslag ruimte, blijft FortuneCity.com doorgaan met het toevoegen van, op internet gebaseerde diensten en toepassingen voor haar gebruikers. In augustus 1999, heeft FortuneCity een 20% belang verkregen in Bravenet.com (www.bravenet.com) een bedrijf dat innovatieve applicaties aanbiedt voor het bouwen van internet homepages, waaronder gastenboeken, berichtenborden, tellers, web-site statistieken en opslagruimtes voor foto's. Andere recente partners zijn onder andere HearMe.com, een bedrijf dat homepage bouwers in staat stelt, om binnen enkele minuten gesproken tekst in hun homepage te integreren en Trellix, een PC applicatie die ervoor zorgt dat nagenoeg iedereen op een eenvoudige wijze een web-site kan creëren van hoge kwaliteit en bestaande uit meerdere pagina's zonder dat enige kennis van een programmeertaal of grafische vormgeving benodigd is.

Bovendien is FortuneCity een strategische alliantie aangegaan met Zing.com, dat gratis, persoonlijke, ongelimiteerde, permanente opslagruimte aanbiedt voor foto's. Hierbij kan gebruik worden gemaakt van een breed scala aan ondersteunende diensten voor album presentatie, wenskaarten, verhaaltjes, geschenken en afdrukken. Met de extra webruimte, kunnen de leden van FortuneCity de diensten die haar partners verlenen, volledig benutten.

Om promotie voor haar diensten en partners te maken, is FortuneCity recent de "Great Site in an Hour" wedstrijd gestart. Iedereen die meedoet aan deze wedstrijd ontvangt direct automatisch 50 beenz, de favoriete digitale munteenheid van FortuneCity. Eerste prijs is een personal computer systeem incl. monitor en speakers, digitale video camera, draagbare MP3 speler en 1.000 beenz. Leden van FortuneCity kunnen hun beenz gebruiken om van alles mee te kopen, van DVD spelers tot kleding en vakanties.

"Hoewel de leden van FortuneCity in verleden al fantastische web-sites hebben gecreëerd, zijn we continue op zoek naar manieren om de bekwaamheden voor onze gebruikers te verbeteren alsmede om onze leden te voorzien van stimulansen. Een van de belangrijkste obstakels voor onze leden was het gebrek aan opslagruimte. Door deze extra webruimte hebben onze inwoners geen enkele beperking meer en zijn zij in staat om de visueel aantrekkelijkste en vakkundige web-sites te creëren.", volgens Peter Macnee, voorzitter and President-Directeur van FortuneCity.com. "Bovendien geloven wij dat onze strategie van een constante verbetering van onze dienstverlening en het verschaffen van beloningen en prijzen aan onze gebruikers, mede heeft bijgedragen aan onze algemene doelstelling van het aantrekken van nieuwe leden bij FortuneCity.com".

Over FortuneCity

FortuneCity.com Inc. www.Fortunecity.com (Neuer Markt: FCT) is opgericht in 1997 en is één van de grootste en snelst groeiende nieuwe-media bedrijven, met een internationaal netwerk van gemeenschappen, inhoud en entertainment web-sites. Het FortuneCity gemeenschappen-netwerk was het eerste dat een internationale expansie kende en omvat nu drie Engelstalige web-sites (www.Fortunecity.com, www.fortunecity.co.uk en in.fortunecity.com) en acht web-sites in de landseigen taal Duits (www.fortunecity.de), Italiaans (www.fortunecity.it), Spaans (www.fortunecity.es), Frans (www.fortunecity.fr), Zweeds (www.fortunecity.se), Nederlands (www.fortunecity.nl), Portugees (pt.fortunecity.com) en Chinees (cn.fortunecity.com). Leden kunnen hun eigen gratis homepages bouwen, ideeën en ervaringen uitwisselen met andere leden en bezoekers uit de gehele wereld, deelnemen aan groepen met specifieke interesse gebieden, chatten en hebben een directe invloed op de ontwikkeling van hun gemeenschap. FortuneCity exploiteert teven een grote verscheidenheid aan inhoudelijke web-sites en internet toepassingen waaronder www.Hotgames.com , www.WSX.com , www.V3.com en www.BraveNet.com . Bovendien bezit FortuneCity 50% van www.Acmecity.com een joint venture met Warner Bros. Online, een Time Warner Entertainment Company (NSYE: TWX).

Niet voor publicatie:

FortuneCity Nederland