gemeente hoorn

forum over kwaliteitsplan

het architectuur centrum hoorn, wisselstraat 8, houdt op maandag 18 oktober om 19.45 uur een forum over het kwaliteitsplan binnenstad hoorn.

voorafgaand aan het forum vindt een presentatie plaats door stedenbouwkundige mevrouw tineke blok van bureau b&b, waarna het plan van commentaar en advies wordt voorzien door stedenbouwkundige chris emaar en verkeerskundige han vriens van de gemeente groningen.
tijdens de pauze wordt de bijbehorende expositie geopend. daarna begint het forum, waaraan onder meer deelnemen: wethouder mevrouw e. vermulst-kleinlugtenbelt, mr. w.j.m. loomans (voorzitter hoornse ondernemers federatie) en de heer e.p. wagemakers (pvda-raadslid).

de stuurgroep kwaliteitsplan binnenstad heeft in samenwerking met de gemeente hoorn, het bureau b&b en vertegenwoordigers van bewoners en ondernemers een kwaliteitsplan ontwikkeld waarin versterking van de aantrekkingskracht van de binnenstad hoog in het vaandel staat. het doel is een attractieve binnenstad te maken voor bewoners, ondernemers en bezoekers. een van de middelen daartoe is de herinrichting van het hoornse centrum. heringerichte straten en promenades en een verbeterde bereikbaarheid van het centrum zullen de activiteiten in de binnenstad een nieuwe impuls geven. tijdens het forum wordt het kwaliteitsplan grondig besproken en kunnen de aanwezigen vragen stellen en reacties kenbaar maken.
de expositie is te bezichtigen van 19 oktober tot 28 november tijdens de openingstijden van de centrale bibliotheek.

Zoekwoorden:

Deel: ' Forum over Kwaliteitsplan Hoorn '