Gemeente Leiden

21 september 1999

Henriëtte Martens

Fotowedstrijd in drie Leidse wijken

In het kader van een publiciteitscampagne rond de wijkgroepen organiseren de wijkgroepen Slaaghwijk, Leiden Noord en Oostelijke binnenstad een fotowedstrijd.

Het thema van de fotowedstrijd is 'Samenleven in 2000' met foto's van en over de wijken Slaaghwijk, Leiden Noord en Oostelijke binnenstad. Alle inwoners van Leiden kunnen aan de wedstrijd meedoen. Voorwaarde is wel dat de foto's in één van deze drie wijken genomen zijn. Het mogen nieuwe foto's zijn, maar ook bestaande foto's. Per persoon kunnen maximaal twee foto's worden ingeleverd. Een deskundige jury zal de 15 mooiste foto's selecteren, laten uitvergroten en op 26 november in het Stadsbouwhuis tentoonstellen. De winnaars ontvangen elk twee bioscoopbonnen.

De wedstrijd wordt gehouden in het kader van een publiciteitscampagne voor de drie wijkgroepen. Er wordt een folder over elke wijkgroep gemaakt die huis aan huis verspreid wordt. Daarnaast is er op vrijdag 26 november een feestelijke en informatieve middag met workshops, de fototentoonstelling, cabaret en muziek. De activiteiten vinden plaats van 14.00 tot 18.30 uur in het Stadsbouwhuis, Langegracht 72.

Inzendingen voor de fotowedstrijd moeten vóór 22 oktober a.s. binnen zijn op het volgende adres: Wijkbeheer, Postbus 9100, 2300 PC Leiden onder vermelding van 'fotowedstrijd'.

Nadere informatie bij Henriëtte Martens, afdeling Communicatie dienst Milieu en Beheer, tel.: 5167779/5167765

Deel: ' Fotowedstrijd in drie Leidse wijken '