Frankenhuis (Kras) in Raad van Bestuur Travel Unie

PERSBERICHT - 07 APRIL 2000

Frankenhuis in raad van bestuur Travel Unie

Per 1 mei aanstaande is de heer L.J. (Louis) Frankenhuis (51), de huidige directeur van KRAS SterVakanties, benoemd als lid van de raad van bestuur van Travel Unie. In de raad van bestuur zal hij de portefeuille van Chief Operating Officer vervullen. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken van alle touroperating- en reisbureau-activiteiten van Travel Unie.

De heer A.J. (Hans) Bakker, voorzitter van de raad van bestuur en CEO, is verantwoordelijk voor de stafafdelingen pers & public relations, marketing research & development, personeel & organisatie, duurzaam toerisme en voor First Travel Management.

De heer A.L. (Abel) Rasterhoff, houdt zich als lid van de raad van bestuur en CFO bezig met financiën & administratie, controlling, treasury, informatie & communicatie technologie, facility management en juridische zaken.

Ruime ervaring
Louis Frankenhuis heeft ruime ervaring in de reiswereld en is sinds
1983 directeur van KRAS SterVakanties. Onder hem is het bedrijf uitgegroeid tot de grootste direct seller van Nederland op reisgebied, met een complete website, waarop online geboekt kan worden.
Gedurende geruime tijd wordt KRAS SterVakanties geleid door een directieteam dat, naast Louis Frankenhuis als algemeen directeur, bestaat uit Hans Bommer, commercieel directeur, René Sluiter, directeur financiën en organisatie, Marianne Romijn, adjunct-directeur commerciële en operationele zaken en Ilse Wetzels-van Roon, adjunct-directeur personeel en organisatie. Zij zullen dewerkzaamheden van Louis Frankenhuis overnemen.

Deel: ' Frankenhuis in raad van bestuur Travel Unie '