Funkytie.com ondersteunt grootse Engelse liefdadigheidsactie

Bedrijf uit Rockanje steunt Britten met zelf ontworpen stropdas

ROCKANJE, 20070215 -- Internet stropdas shop, funkytie.com heeft gisteren een speciaal voor Red Nose Day 2007 ontworpen stropdas gentroduceerd. De unieke stropdas is ontworpen in samenwerking met comic relief (www.comicrelief.com ) en vertoond een fris rood /wit design met een slimme verwerking van het RND07 logo.

De speciale stropdas is vanaf heden te koop op www.funkytie.com en kost 39,95. Per verkochte `rednoseday' stropdas zal 10,- GBP (+/- 15,-) worden gedoneerd aan het goede doel. Aanvullend zal funkytie 4,- (+/- 6,-) per verkochte stropdas van de reguliere collectie doneren aan dit goede doel (actie loopt tot 1-04-07).

Het zeer populaire en tweejaarlijks terug kerende liefdadigheidsevenement Rednoseday (www.rednoseday.com ) heeft in de afgelopen jaren in Engeland meer dan 600 miljoen euro ingezameld. Het ingezamelde geld wordt voor zowel projecten in Afrika als lokale projecten ingezet. Het evenement dat de medewerking heeft van grote comedy-, film-, en sportsterren als: Rowan Atkinson, David Beckham, George Michael, Robbie Williams, Keane, Kate Moss etc. zorgt keer op keer voor spetterende shows waarbij de goede doelen indringend worden belicht, afgewisseld met hilarische Britse humor. Dit jaar zal de finale van 'rednoseday 2007' op 16 maart worden gehouden uitgezonden op de BBC.

Funkytie.com hoopt met dit initiatief een substantile bijdrage te leveren aan dit geweldige evenement en tevens bekendheid te genereren voor rednoseday in Nederland. Benita Kompanje, eigenaar van Funkytie.com: "We zijn zeer enthousiast over de samenwerking met Comic Relief en hopen een substantile bijdrage te leveren voor dit goede doel".

Deel: ' Funkytie.com ondersteunt grootse Engelse liefdadigheidsactie '