Gemeente Capelle a/d IJssel

Paul van den Eijnden begonnen als wethouder

Wie is de nieuwe VVD wethouder?
Paul van den Eijnden is geboren in Den Haag op 11 november 1956 - zegt de elfde van de elfde u iets? Na de middelbare schoolopleiding is hij van start gegaan als assistent-bedrijfsleider in een supermarkt.Vervolgens is hij vertegenwoordiger geweest in het levensmiddelenkanaal. De volgende stap was account manager in de horeca-, grootverbruik- en institutionele markt. In de avonduren is de opleiding marketing manager voltooid.
Voor de nieuwe wethouder is dit de eerste kantoorbaan in zijn loopbaan.

Sport, en dan speciaal voetbal en wielrennen, hebben zijn belangstelling. Zelf speelt hij actief tennis en golf. Op de tennisdag van de ASOV zal hij dan ook niet snel ontbreken. Verder houdt hij veel van cabaret en reizen. Zijn grote liefde voor dieren, en de komst van een volwaardig dierenasiel, is alom bekend.

Pauls politieke carrière begon in Den Haag, waar hij als bestuurslid in de PR-commissie zat.
Vier jaar nadat hij in Capelle ging wonen, wist hij in 1994 een plek in de gemeenteraad te veroveren. Voor de Capelse VVD schreef hij een PR-plan en verzorgde mede de profilering van de fractie binnen de Capelse samenleving. Na ruim 20 jaar lidmaatschap van de VVD is hij vanaf 1 december de 10e Capelse VVD wethouder in onze gemeente.

Paul van den Eijnden is inmiddels bezig met het inrichten van zijn kamer op de 10e etage. Marjan Ooms en Sonja Zinsmeister (toestel 234) zorgen voor de secretariële ondersteuning.

Deel: ' Gemeente Capelle Van den Eijnden begonnen als wethouder '