Gemeente Ede

Gemeente-enquête gestart

Vorige week is de Gemeente-enquête 2000 van start gegaan. Misschien heeft u een vragenlijst ontvangen, of is er iemand hiervoor bij u aan de deur geweest. De gemeente Ede vraagt u vriendelijk de vragenlijst in te vullen.

In de vragenlijst kunt u uw mening geven over verschillende onderwerpen die in uw wijk of in de gemeente een rol spelen. De onderwerpen zijn: leefbaarheid, veiligheid, integratie van minder-heden, wijkvoorzieningen, woonwensen, koopstromen, fietsvoorzieningen en de toekomst van Ede.

Het invullen van de vragenlijst zal enige tijd kosten. Toch willen wij u uw medewerking vragen. Voor het gemeentebestuur is het belangrijk om te weten hoe inwoners denken over hun wijk of de gemeente. De door u verstrekte gegevens worden vertrouwelijk verwerkt, uitsluitend voor onderzoeksdoeleinden gebruikt en na gebruik vernietigd.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mevr. K. Vermeij, tel. (0318) 68 03 85 en mevr. M. Korterik, tel. (0318) 68 03 84 van de afdeling Onderzoek, Ontwikkeling & Statistiek.

Ede, 23 februari 2000

Zoekwoorden: