Gemeente Haarlemmermeer

* Persberichten

+ 3 december 1999

... Gemeente huldigt Fanny Blankers-Koen op 10 december

Het gemeentebestuur van Haarlemmermeer gaat Fanny Blankers-Koen op vrijdag 10 december 1999 huldigen. Zij krijgt in het Raadhuis vanaf
16.30 uur een receptie aangeboden. De Haarlemmermeerse sportwereld en bevolking kunnen haar dan feliciteren met haar verkiezing tot 'Atlete van de Eeuw'.

Op 21 november jongstleden verkoos de Internationale Atletiek Federatie in Monte Carlo mevrouw Blankers-Koen tot 'Atlete van de Eeuw'. Het gemeentebestuur heeft haar direct op maandag 22 november een boeket bloemen en een felicitatiebrief gestuurd. In overleg met mevrouw Blankers-Koen is de datum voor een gemeentelijke huldiging vastgesteld op vrijdag 10 december.
Programma
De huldiging van mevrouw Blankers-Koen door het gemeentebestuur vindt plaats om 16.30 uur in de Burgerzaal van het Raadhuis te Hoofddorp. Burgemeester J. van Houwelingen zal haar namens het gemeentebestuur toespreken. Ook vertegenwoordigers van de Haarlemmermeerse sportwereld kunnen van de gelegenheid gebruik maken om het woord te richten tot mevrouw Blankers-Koen. Na het officiële gedeelte start om circa 17.00 uur de receptie, waar men de 'Atlete van de Eeuw' kan feliciteren met deze eervolle uitverkiezing.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: W.H. de Graaf; 023-5676239

Aan deze tekst kunt u geen rechten ontlenen

Deel: ' Gemeente Haarlemmermeer huldigt Fanny Blankers-Koen '