Digitale Gemeente Houten

Gemeentenieuws van 01/12/99

Gemeente op zoek naar kampioenen

Houten is een veelzijdige gemeente met vele talenten. Ook op sportgebied zullen er veel kampioenen wonen in Houten, Schalkwijk, Tull en 't Waal en 't Goy. De gemeente is op zoek naar alle kampioenen uit 1999 tot en met 16 jaar, om hen nog eens extra in het zonnetje te zetten. Daar hebben wij uw hulp bij nodig.

Kunt u ons wellicht de naam of namen van (een) kampioen(en) uit Houten doorgeven? Wij zijn op zoek naar kinderen die een bijzondere sportprestatie hebben neergezet dit jaar. Ook kinderen die in deze gemeente wonen en bij een sportvereniging in een andere plaats kampioen geworden zijn zoeken wij. Kent u een sportkampioen (of team) die de eerste is geworden? Wij willen graag dat u dat tot en met 6 december a.s. doorgeeft aan mevrouw Antoinette Coenraats op telefoonnummer 030 - 63 92 639.

Copyright © De Digitale Gemeente Houten 1998 - 1999 Vragen, opmerkingen, suggesties? info@houten.com

Deel: ' Gemeente Houten op zoek naar sportkampioenen '