Gemeente Eemnes

Gemeenteberichten week 36

Bouwplannen

Ingekomen meldingen/bouwaanvragen

- Goyergracht Zuid 11a, bouwen clubgebouw.

- Kamgras 3, plaatsen dakkapel.

- Maaibalk 5, vergroten woning.

- Noordersingel 22, vergroten bedrijfspand.

Voor meer informatie over bouwplannen kunt u zich wenden tot de heer Van Oortmarssen van de sector VROM.

Vacature

Eemnes ligt in het noordwesten van de provincie Utrecht op de grens van Eemland en het Gooi en telt ca. 8.400 inwoners. Bij de gemeente werken 61 medewerkers, verdeeld over twee sectoren die worden ondersteund door het Staforgaan. De organisatie kenmerkt zich door productgericht en kwaliteitsbewust te werken en is effectief en efficiënt ingesteld.

Welke bouwtechnicus komt ons team versterken!

Binnen de sector V.R.O.M. zijn wij op zoek naar een collega voor de functie

Medewerker bouw- en woningtoezicht m/v (36 uur per week)

Uw werkomgeving!
U maakt onderdeel uit van een jong en enthousiast team dat samen de cluster Volkshuisvesting Ruimtelijke ordening en Milieu (VRM) vormt. Deze cluster vormt samen met de cluster Openbare Werken (OW), waartoe ook de medewerkers van de buitendienst behoren, de sector Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening, Openbare Werken en Milieu (V.R.O.M.).

Wat verwachten wij van u?
In deze functie houdt u voor een groot deel toezicht op de in uitvoering zijnde bouwwerken waarvoor een bouwvergunning c.q. toestemming is verleend. Op het gebied van bouwen en het gebruik van gebouwen en terreinen spoort u illegale activiteiten op, beoordeelt u bouwplannen en controleert u andere verleende vergunningen en toestemmingen. Daarnaast verleent u gebruiksvergunningen en vergunningen voor kabels en leidingen aan nutsbedrijven. U voert kadasterwerkzaamheden uit. Verder beheert u het bouwkundig onderhoud van de kerktorens en de ambtswoning en verricht u overige op de sector voorkomende werkzaamheden.

Uw profiel!
U beschikt over een afgeronde bouwkundige opleiding op MBO-niveau, aangevuld met een cursus en enige ervaring op het gebied van bouw- en woningtoezicht. U heeft goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en uw stijl van werken kenmerkt zich door een accurate, flexibele en klantgerichte instelling. U heeft het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.

Ons aanbod
Naast een veelzijdige functie, waarin u met veel aspecten van het vakgebied te maken krijgt, bieden wij voor deze functie een salaris van maximaal fl. 5.339,-, functieniveau 8 (peildatum 1 april 1999), bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Salaris en aanstelling zijn afhankelijk van opleiding en ervaring.

Meer weten en reageren
Als u zich in het omschreven profiel herkent en belangstelling heeft, nodigen wij u uit om te solliciteren uiterlijk tien dagen na publicatie. U kunt uw brief richten aan Burgemeester en wethouders van Eemnes, Postbus 71, 3755 ZH Eemnes. Wilt u eerst meer weten dan kunt u bellen met de heer P.H. van Dijk, hoofd van de sector VROM of de heer H.J.M. de Jong, seniormedewerker VROM, telefoon (035) 5390611.

De gemeente Eemnes streeft ernaar meer leden van minderheidgroeperingen in dienst te nemen. Zij worden nadrukkelijk verzocht te solliciteren.

Deel: ' Gemeenteberichten week 36 Eemnes '