gemeente den helder

gemeentegids 2000 binnenkort in de bus

betreft:
week: week 8

in de eerste week van maart (week 9) komt de gemeentegids den helder 2000 uit. in deze gids vindt u gemeentelijke informatie die voor u als inwoner van onze stad, maar ook als nieuwkomer, van belang kan zijn. daarnaast staat de gids vol met gegevens over de culturele, maatschappelijke, recreatieve en economische voorzieningen in den helder.

zoals gebruikelijk doet de gemeente samen met de uitgever, de firma suurland falkplan/holland advertising, haar best om de meest recente gegevens te verwerken. alle vermeldingen uit de gemeentegids 1999 zijn gecontroleerd en zo nodig aangepast. mocht u toch nog onjuiste gegevens aantreffen, dan kunt u dat doorgeven door de bon achterin de gids in te vullen en op te sturen. dit geldt ook voor organisaties die nog niet in de gids staan vermeld, maar in de volgende editie wel graag vermeld willen worden. als u 15 maart nog geen nieuwe gemeentegids heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met het centraal informatiepunt van de gemeente, telefoonnummer 671 333. u krijgt dan alsnog een exemplaar toegestuurd.

laaste verandering: februari 25, 2000

Zoekwoorden: