Gemeente Apeldoorn

Datum: 6 januari 1999, 12:00 uur
Woordvoerder: Robert Scholten
Telefoon: 055-5801363, 06-51526457

Gemeentesecretaris Martha Vonk verlaat na ruim 6 jaar gemeentelijke organisatie en start eigen consultancy- en interimmanagementbureau

Gemeentesecretaris Martha Vonk verlaat na een periode van ruim zes jaar per 1 mei a.s. de gemeentelijke organisatie. Vanaf deze datum start zij een zelfstandig consultancy- en interimmanagamentbureau voor overheid en (niet-commerciële) dienstverlening met de naam OPUS M/V.

Mevrouw Vonk heeft, ook al vindt ze de functie van gemeentesecretaris nog steeds 'boeiend en vooral intrigerend', tot deze stap besloten omdat 'er in loondienst bij de overheid na Apeldoorn geen goede stap meer voorstelbaar is'. Bovendien meent zij dat de functie van gemeentesecretaris van een grote gemeente te veeleisend is om deze tot de pensioengerechtigde leeftijd te blijven vervullen. Ze geeft aan zo langzamerhand toe te zijn aan 'ook nog een deel eigen leven', en dus behoefte te hebben aan werk waarin ze meer 'zelfregulerend' over haar tijd kan beschikken.

Het gemeentebestuur van Apeldoorn vindt het vertrek van mevrouw Vonk jammer, maar respecteert uiteraard haar besluit en wenst haar succes met haar eigen bedrijf. Op een nog nader te bepalen moment zal de gemeente officieel afscheid nemen van mevrouw Vonk. _________________________________________________________________

Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met dhr. ing. Robert Scholten, woordvoerder van de gemeente Apeldoorn. Dhr. Scholten is bereikbaar onder telefoonnummer (055) 580 13 63 of (06) 51 52 64 57.

Zoekwoorden:

Deel: ' Gemeentesecretaris Apeldoorn verlaat gemeente '