Gemeld lek in TakeitNow orderdatabase onmiddelijk gedicht.

Lelystad/Bilthoven - 7 februari 2000. Op 2 februari maakte Webwereld melding van een lek in de orderdatabase van de TakeitNow-winkel. Dezelfde dag is de functionaliteit voor het inkijken voor klanten tijdelijk volledig geblokkeerd. Inmiddels is deze functionaliteit weer volledig beschikbaar, en is het lek gedicht. Het steeds verder verbeteren van de security van de TakeitNow ecommerce server is een topprioriteit. TakeitNow neemt iedere inbreuk op de privacy van haar klanten en veiligheid van de winkel uitermate serieus.

TakeitNow.com introduceerde op 14 januari dit jaar als eerste pure eseller in Nederland haar webwinkel voor computer hardware en software. Inmiddels is de positie van TakeitNow.com stevig verankerd en werkt TakeitNow.com nauw samen met verschillende fabrikanten, en distributeurs. TakeitNow is zo geautoriseerd reseller van onder meer Compaq, IBM en HP. Belangrijke ontwikkelingen zijn de introductie van de

maatwerk-pc (https://www.pcnow.nl/), Take It now Business EdiTion (https://www.tibet.nl) en TakeitNow.be. TakeitNow.nl is de eerste computer-eseller die online links heeft naar meerdere distributeurs en fabrikanten.

Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met:

- TakeitNow.com, Martijn Hoogeveen, tel +31 (0)6 54 25 64 76, info@takeitnow.com

Deel: ' Gemeld lek in TakeitNow orderdatabase onmiddelijk gedicht '