Unisys benoemt Gerard Hurkmans tot Business Manager Banking

Amsterdam, 18 augustus 1999 - Gerard Hurkmans (38) is bij Unisys benoemd tot Business Manager Banking. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de verkoop, de marketing en de delivery van services voor Unisys in het bankenmarktsegment. Hij heeft hij tot taak gekregen - naast het verder uitbouwen van het segment hypotheken - het agressief marketen van Unisys-oplossingen op het gebied van Multi Channel Management en Customer Relations Management. Unisys heeft met haar oplossingen in Nederland al geruime tijd een sterke positie in de financiele dienstverlenings-branche en beoogt met de introductie van nieuwe producten een verbreding van haar marktaandeel in deze branche. Voorheen was de heer Hurkmans bij Unisys werkzaam als Program Manager waarbij hij verantwoordelijk was voor Interbank Payment Systems, waaronder FBA Settlepro.

Over Unisys
Met ruim 34.000 werknemers verdeeld over 100 vestigingen helpt Unisys haar klanten betere business resultaten te behalen door de inzet van informatietechnologie. De oplossingen van Unisys zijn gebaseerd op een breed portfolio van mondiale services inclusief Electronic Business, systeemintegratie (op maat gesneden en standaardoplossingen), outsourcing, Microsoft Windows NT-services, Netwerkservices en merkonafhankelijk onderhoud en wereldwijde support. Daarnaast levert Unisys enterprise-class NT-servers, mainframes, middleware, software en storage. Unisys heeft voor haar standaardoplossingen een focus op specifieke verticale marktsectoren waaronder financiele services, transport, telecommunicatie, overheid, publishing en andere commerciele sectoren. Het hoofdkantoor van Unisys is gevestigd in Blue Bell, Pennsylvania in de Verenigde Staten. Het Nederlandse hoofdkantoor staat in Amsterdam Zuidoost. Meer informatie over het bedrijf is te vinden op de Unisys homepage: http://www.unisys.com. Beleggersinformatie is te vinden op http://www.unisys.com/investor.

Voor meer persinformatie:

Unisys Nederland NV