Getronics

Amsterdam,
3 augustus 1999
ALLE CONVERSIERECHTEN ARK UITGEOEFEND

Getronics maakt bekend dat in de maand juli 1999 alle uitstaande conversierechten Ark zijn uitgeoefend.

In 1997 en 1998 zijn in totaal 3,4 miljoen conversierechten Ark verkocht aan enkele Ark aandeelhouders. Eén conversierecht en één aandeel Ark konden ingewisseld worden tegen 0,3867 aandelen Getronics. De conversierechten konden worden uitgeoefend gedurende de maand juli 1999 en voorts gedurende het hele kalenderjaar 2001.

Door uitoefening van de conversierechten komt het belang van Getronics in Ark op ongeveer 95,5%.

Profiel Getronics

Getronics is een van `s werelds toonaangevende aanbieders van oplossingen en diensten voor de professionele gebruiker op het gebied van Informatie- en CommunicatieTechnologie. Met 33.000 medewerkers in meer dan 44 landen werkt Getronics samen met een groot aantal vooraanstaande internationale bedrijven om de waarde van hun investeringen in technologie te maximaliseren.

Het hoofdkantoor van Getronics is gevestigd in Amsterdam. Daarnaast zijn er regionale hoofdvestigingen in Boston, Londen en Hongkong. Getronics is genoteerd aan de Amsterdamse Effectenbeurs (`GTN'). Meer informatie over het bedrijf en de dienstverlening van Getronics is te vinden op het World Wide Web @www.getronics.com.

_______________________________

Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met:

Getronics NV

I.R.M.@getronics.nl