GETRONICS

GETRONICS IN AEX-INDEX

Amsterdam, 21 februari 2000

Vanaf vandaag is Getronics opgenomen in de AEX-index. Na de sluiting van de handel op vrijdag is de weging toegekend. Getronics heeft een aandeel van 2,13% in de AEX-index gekregen. Cees van Luijk, President-directeur van Getronics NV reageerde als volgt op de opname in de AEX: 'Het feit dat investeerders ons al lang als een belangrijke speler zien uit zich nu ook in onze positie in de AEX-index. Wij zien dit als een belangrijke stap om onze positie als de Europese leider in de Informatie en Communicatie Technologie op te bouwen.' Op 3 maart aanstaande presenteert Getronics haar jaarcijfers.

Profiel Getronics
Getronics is één van 's werelds toonaangevende aanbieders van oplossingen en diensten voor de professionele gebruiker op het gebied van Informatie- en Communicatietechnologie. Met 33.000 medewerkers in 44 landen werkt Getronics samen met een groot aantal vooraanstaande internationale bedrijven om de waarde van hun investeringen in technologie te maximaliseren.

Het hoofdkantoor van Getronics is gevestigd in Amsterdam. Daarnaast zijn er regionale hoofdvestigingen in Boston, Londen, Singapore en Washington DC. Getronics is genoteerd aan de Amsterdamse Effectenbeurs ('GTN').

------------------------------------

Noot aan de redactie (niet voor publicatie)

Meer informatie over het bedrijf en de dienstverlening van Getronics is te vinden op het World Wide Web: www.getronics.com

Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met: Getronics NV