Glenn Pennock nieuwe Vice President Creative AGENCY.COM : Amsterdam

Diemen, 9 maart 2000 - AGENCY.COM : Amsterdam heeft Glenn Pennock benoemd tot de nieuwe Vice President Creative. De benoeming van Pennock als Vice President Creative is een belangrijke stap voor AGENCY.COM. Door zijn grote ervaring op het gebied van internet en zijn vele internationale contacten vormt Pennock een waardevolle aanvulling binnen het managementteam van AGENCY.COM : Amsterdam. In januari 2000 voegde Pennock zich bij AGENCY.COM als interne en externe consultant om creatieve, technologische en business development trajecten naar een onderscheidend niveau te brengen. Voor zijn aanstelling bij AGENCY.COM was Pennock ondermeer voorzitter van Euro RSGC Interactive. Ook vervulde hij topfuncties in binnen- en buitenland bij Xerox, Rank Xerox, Apple, Hewlett-Packard en Saatchi & Saatchi. Tevens was hij oprichter van het eerste commerciële web-agency in de wereld, het cyberLAB. Over de hele wereld is hij inmiddels een graaggeziene gastspreker en maakt hij deel uit van tal van Think Tanks. In Nederland is hij ondermeer actief voor Hallo!, de VEA conceptcursus, het NCOI en tal van hogescholen en universiteiten. Pennock volgt Cathal McKee op die AGENCY.COM verlaat. AGENCY.COM is een wereldwijd opererende onderneming actief op het gebied van internet services & relationship management. De organisatie biedt een geïntegreerde aanpak van strategie, creativiteit en technologie op het gebied van internetbusiness. Door deze geïntegreerde aanpak kan AGENCY.COM haar klanten adviseren bij het uitdenken van internetstrategieën en de realisatie ervan. AGENCY.COM werkt zowel nationaal als internationaal voor grote klanten uit verschillende bedrijfstakken. In Nederland behoren ondermeer KPN, Heineken, PCM Uitgevers, ING, Interleasing en de Nederlandse Opera tot de opdrachtgevers.

De van oorsprong Amerikaanse organisatie is opgericht in 1995 en heeft vestigingen in New York, Boston, Chicago, Dallas, Portland, San Fransisco en Woodbridge. Buiten Amerika heeft de organisatie kantoren in Amsterdam, Kopenhagen, Londen, Parijs en Singapore. AGENCY.COM : Amsterdam was voor de opname in het netwerk bekend onder de naam Twinspark Interactive People.

Deel: ' Glenn Pennock nieuwe Vice-president Creative bij Agency.com '